Dneska z jiného soudku–Vitacalcin

Krásný začátek února.

Ač nejsem příznivec farmacie, ba spíš bych se nazvala odpůrcem, občas bylinky nestačí. Můj problém, se kterým si bylinky neporadily, byly nehty.

I když byly pevné a tvrdé, zároveň však také strašně křehké, neustále se lámající. Prostě hrůza. Co s tím?

vitacalcin Na radu babi, která mívala nehty křehounké a měkké, jsem se rozhodla vyzkoušet měsíční “ozdravnou kúru” s Vitacalcinem.

O co se jedná? Jak už název vypovídá, jsou to vápníkové tablety. 

 

vitacalcin2Dávkování vychází na 2 tablety denně, což odpovídá měsíci. Musím říct, že mám pocit, že se mi po něm zlepšily i vlasy, které se zdají být pevnější.

Tablety jsou klasické, přirovnala bych je nejspíš k Paralenu a jemu podobným práškům. Problém s polykáním, pokud nejste jako já, byste s nimi tedy mít neměli.

Vápník hraje v našem životě mnohem důležitější funkci, než si asi uvědomuje. Je to základní látka zajišťující správnou funkci nervového, svalového a kostního systému. Možná na první pohled na beauty blog nepatří, ale opak je pravdou. Teprve když fungujeme “vnitřně” správně, může se krása naplno projevovat zvenku.

Cena se pobybuje cca kolem 120Kč a opravdu jsou po měsíci viditelné a znatelné výsledky. Takže pokud Vás trápí nehty tak, jako trápily mne, vřele doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)