Spotřebováno

Ahojte.

Ano, opičím se po jiných blozích a tak přidávám rubriku “Spotřebováno”. Konečně jsem totiž začala prázdné obaly schovávat a neletí hned do koše.

Pojďme se podívat na spotřebované věci podívat hezky blíže.

Spotřebováno 1

1. Natural Care Deo roll on

Koupila jsem si ho kdysi v Tescu, protože jsem si zapomněla svůj oblíbený deo doma a chtěla jsem jen něco na přežití víkendu. A u tohoto mě zaujal obal, který mi přišel roztomilý a myslím, že byl cenově výhodný, protože jinak bych asi sáhla po klasice Veselý obličej Co na něj říkám? Neurazí, nenadchne… Neplánuju si ho koupit znovu.

2. Kawar after shave

Mám ho delší dobu, ale spotřebovala jsem ho až teď, protože jsem ho neměla v koupelně a tak jsem na něj zapomínala. Víc jsem o něm psala >>>tady<<<. Ač je pro chlapy, mým nohám vyhovuje a jsem ráda, že mám ještě jedno balení.

3.Dětská pěna do koupele Lilliputz

O tom, jak jsem si koupila tuhle pěnu už byla zmínka >>>na blogerkách<<<

Oficiální popis:

Vyrobeno speciálně pro princezny a piráty! (mno uznejte sami, kdo by odolal, když je to pro princezny Veselý obličej)

Exkluzivní řada výrobků péče o dětskou pokožku Lilliputz je k dostání jen u ROSSMANNA.

Všechny výrobky Lilliputz byly speciálně vyvinuty pro citlivou dětskou pokožku. Krásně voní, jsou pH-neutrální, bez barviv a konzervačních látek. Jemně čistí a zklidňují dětskou pokožku, chrání ji před vysušováním a ošetřují ji tím nejšetrnějším způsobem. Vhodné pro děti od tří let.

Co k tomu říct? Propadla jsem roztomilému obalu miniaturky a za 20 kaček to prostě chtěla. Vůně je v tubě příjemně sladká, když ji ale dáte na pokožku, stane se z ní chemický smrad. Já ji využila jako pěnu na holení, kterou jsem zapomněla koupit. Jako sranda super, ale znovu asi kupovat nebudu (ale je možné, že v košíku skončí, protože, co si budem nalhávat, jsem docela infantilní…)

4. Reniu – obličejové a tělové máslo

Vzoreček, který jsem měla v Ladyboxu. Konkrétně šlo o vůni plumérie, ale nemůžu si pomoct, nejen mně to vonělo jako šeřík. I tak intenzivně. Představa, že by se to mohlo dát i na obličej je pro mne, vzhledem k vůni, docela až strašidelná. Miluju vůni šeříku, ale co je moc, je moc. Takže jsem kelímek vypotřebovala jako mazání na ruce, protože krémy mám v Praze (je to hrozné, mít všude něco, asi fakt budu muset kupovat všechno 2x). Nicméně, výrobek je fajn, líbí se mi, jak se rychle vstřebává a mým rukám opravdu dělal dobře, takže přemýšlím, že bych vyzkoušela ještě ananas a kokos a pokud mě učarují, nebráním se plnému balení.

5. RIVAL de Loop – Klärende Maske Gurkenextrakt & Bisabolol (má chabá němčina si myslí, že je to něco jako rozjasňovací maska)

Na fotce plný pytlík, protože prázdný jsem pochopitelně vyhodila. Myslím, že tyto masky od Rossmanna netřeba představovat, že jsou známé. Za 19 Kč super věc. Sice se píše, že je to na dvě použití, ale já myslím, že by to vystačilo na 4, protože rozpatlat všechno na obličej bylo docela náročné… Ale zase jsem nechtěla riskovat, že by do příští aplikace nevydržela. Ale bylo by to super třeba na dámský večer s nej kámoškou, kdy by se z jedné části napatlaly obě.  Obecně mám tyhle masky ráda a průběžně si je kupuju, takže o nich ještě určitě uslyšíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)