Na skok v drogerii

Tenhle článek vzniká neplánovaně. Původně jsem měla totiž být na semináři déle, než jsem byla, ale jelikož nebyly všechny prezentace, tak jsem skončili dřív.

A co dělat, když vznikne nečekané volno? Podívat se do drogerie. Původně jsem sháněla Schaumu pro “vyžrání” žlutých tónů z vlasů. V Rossmannu nebyla, ale padla mi tam do oka maska na obličej (poslední dobou na nich jaksi víc ujíždím) a investice necelé dvacky?

V DM jsem na hledaný šampon narazila, ale Kikinka si všimla stejné verze od Balea za 40Kč, takže o dvacku levnější. Navíc bez silikonů, takže bylo rozhodnuto.

b s

Na oba přípravky jsem velmi zvědavá. Masky z Rossmanna mám všeobecně ráda, navíc tahle je dva v jednom – čistící gel a maska, obojí s extraktem z tygří trávy, takže jsem na tom vážně moc zvědavá…. Asi o víkendu vyzkouším.

A co se týče šamponu, jsem na sebe hrdá – konečně jsem se dokopala pořídit si silver shampoo, takže se asi zbavím  odrostů a uvidíme, jestli se dočkám vysněné barvy (té na obalu bych se nebránila, naopak :-) ).

Máte někdo s touto Baleou zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)