Fit inspo

Dlouho se tu neobjevila žádná inspirace na oblečení. Nejvyšší čas to napravit.

Včera, když jsem si chtěla odcvičit dřepy a pustit se do Leslie, došlo mi, že i když cvičím doma, nemám moc vhodné oblečení k tomu. A tak jsem začala přemýšlet, co by se mi tak nejvíc líbilo a bylo asi i nejpraktičtější.

Dnešní outfitová inspirace je tedy sportovní dle mého vkusu. Pojďme se na to podívat :-).

sportAč nemám zelenou ráda, sluníčko, které se teď objevilo, ve mně vyvolává jarní náladu a tak se mi i zelená zalíbila.

Tím, že cvičím doma, nemusím zatím brát ohled na počasí a můžu si vesele pořídit tílko.

Široké volné kalhoty, které nebrání v pohybu jsou pro cvičení opravdu ideální (vím, šortky by asi byly lepší, ale ty kalhoty se mi taaak moc líbí…)

Botasky jsem spíš vybírala podle toho, aby ladily ke zbytku oblečení. Je jasné, že na běh, i kdyby jen na pásu, by moc ideální nebyly.

Co osobně považuju za super vychytávku jsou potítka. Při cvičení s Jill jsem umírala a otřít se do potítka je lepší než se natahovat pro ručník. Ale je fakt, že třeba při Jill by to chtěla mít ruce obalené jen potítky Veselý obličej

Mno a to bude ode mne asi vše. Užívejte si úterý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)