Páteční “hon na kosmetiku”

Ahojte.

Dneska přináší jeden rychlý článek s fotkami o tom, jak jsem si včera byla vybrat dárek k narozeninám.

Jak asi všichni víte, v pátek byl další z výprodejů Essence a tentokrát, protože jsem v Praze byla, jsem se ta vypravila. A rozhodně nelituju. Celý můj nákup, respektive dárek, vypadal takto:

essence

Všechny laky na nehty a detox kapsle byly zdarma. Stejně jako jsem zadarmo dostala blok, epilátor. A můj doprovod pánskou voňavku – také zdarma. Krásná kořeněná vůně…

A teď? Blíže jednotlivé věci, rozdělené do skupin :-).

očiOči

Z kosmetiky určené pro oči jsem ulovila:

5 stínů/testerů, každý za 5 Kč,

stříbrné stíny stály 10 Kč,

pak jedny krásné stíny Stay all day,

gelové a tekuté linky

a tužku na oči.

 

make upMake up

Další kolonkou je make up. Těch mám celkem 6 z toho 5 od Essence, ale počítám do toho i vzorky. ¨

Pak jsem si pořídila trio korektorů jak v klasickém balení, tak i “testerové”, ale mám jen  jedno, druhé jsem dala Maky.

Tvářenka byla vlastně taky zdarma.

A pak zadara byl ještě i pidi vzorek pudru.

 

 

laky na nehtyLaky na nehty

Laky na nehty mě nestály ani korunu. Ač tam byly barvičky, které by se mi líbily, měla jsem dost barev zadarmo, tak možná příště. Ano, některé barvy mám víckrát, ale myslela jsem taky na kamarádky :-).

Dokonce se mi podařilo pořídit dva “speciální laky”:

Prvním je magnetický lak v celkem nevýrazném odstínu.

Druhým je zelenkavý, takový mint lak z kolekce Show your feet, ale momentálně ho mám… ano, na rukou :-)

 

m a cCatrice a Manhattan

Poslední kategorie a začneme Manhattanem - od něj mám:

dvakrát korektor,

tvářenku

a červenočervenou rtěnku.

Catrice mě zaujala jen:

make upem (ono ulovit vhodný odstín bylo docela umění)

a dvěma rtěnkami.

Celý tenhle nákup stál 240Kč – zhruba cenu, kterou bych normálně zaplatila za 3 produkty a to si myslím, že je skvělý nákup. Takže už se těším, až se akce bude opakovat a určitě znovu vyrazím.

Mno a Vás budu průběžně informovat, který výrobek za nákup stál a který ne.

Pomalu se teď loučím a na zítřek si pro Vás chystám článek o mém dnešním narozeninovém make up s použitím novinek, které jsem zabydlela v toaletce už včera Veselý obličej s otevřenými ústy

Teď Vám přeju krásnou dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)