Nové produkty v akci aneb můj narozeninový make up

Původně jsem si plánovala narozeninový make up barevný, šílený, spojený s oslavou. Počasí mi udělalo “čáru přes rozpočet” a zhatilo plány, takže oslava nebyla a make up byl střízlivý. Na jeho tvorbu jsem si přivzala nové pomocníky.

Napřed Vám předvedu, co jsem si vzala na pomoc a pak konečný výsledek.

Pojďme na to. Zatím jsem nepřišla na chuť bázím pod make up, takže ty u mne neuvidíte, ale až mě nějaká osloví, třeba změním názor.

100_5022Tím pádem tu jako první máme make up. Jako první na zkoušku mi pod ruku padl Soft & nature make up od Essence v odstínu 02 Sand beige (1). Mám ho jen jako tester, ale pokud bude vyhovovat, možná se kouknu po celém balení. Ač jsem bledule, odstín 02 krásně splynul.

2 je Pop Stick od Maybelline v odstínu 080 Cherry pop.

3 – lak na nehty od Essence z kolekce Show your feet v odstínu 10 in the jungle.

4 – krémová tvářenka Essence. Jedná se o odstín 010 Fresh apricon.

5 – fixační pudr Essence  fix&matte!

6 – vzorek pudru, o kterém nevím vůbec nic :-), ale odstín se mi líbí a sedí.

7 – řasenka Avon z řady Color trend. Konkrétně jde o řasenku plump out.

8 – řasenka Yves Rocher, kterou jsem použila na spodní řasy.

9 – gelové linky od Essence, odstín 01  Midnight in Paris

10 – stíny Stay all day, zase Essence a odstín 02 Glammy goes to…

11 – moje super stará paletka stínů, kde mám krásný hnědý stín, který používám na obočí

12 – trio korektorů od Essence Forget it!

A co se mi pomocí tohohle všeho podařilo vykouzlit?

100_5012Tradááá, všechno pohromadě na mém xichtíku Veselý obličej Ač venku krásně svítí sluníčko, v mém pokoji je blbé světlo, takže fotka je tmavá. Ale chtěla jsem to nafotit, abych měla článek na blog, protože mi Maky odvezla/odváží foťák do Anglie a vůbec nevím, co budu bez něj dělat…

100_5015Ještě jedna fotka, kde je vidět i krásný odstín laku na nehty. Netajím se tím, že nemám ráda zelenou, ale tenhle odstín ve spojení se sluníčkem ve mně vyvolává radost z toho, že se krásně zlepšuje počasí a že bude pořád tepleji a tepleji a působí to na mne tak hrozně optimisticky, že jsem se rozhodla, že ho teď budu nosit a užívat si “jaro” Veselý obličej

Tak a to by bylo asi všechno, příště se můžete těšit po dlouhé době na článek na pokračování, ve kterém Vám ukážu… jak skladuju kosmetiku. Nebo spíš alespoň část, protože mám kosmetiku více méně po celém pokoji, byl by to moc dlouhý článek a tak jsem to rozdělila na více částí.

Mějte krásný zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)