Rychlý nákup

Ten čas letí, zase pátek…

Jak jsem psala v předešlém postu, dneska bych Vám ukázala, čemu jsem v Rossmannu neodolala a co putovala do nákupního koše.

GS

Make up od GS mám doma už ze soutěže v matující verzi a měla jsem dilema, který si tenkrát vybrat. Pak jsem četla na hydratační chvály a ač jsem s matujícím spokojená, pořád mě GS hydralákalo ho vyzkoušet… A pořád a pořád. Taky jsem se na něj chodila pořád dívat :-)

Mno a pak to přišlo… Celý březen byla akce 25% sleva na GS v Rossmannu, ale to všechny určitě dobře víte… A já se na tenhle make up stále jen chodila dívat. Věděla jsem, že si ho za 111 Kč koupím, jen jsem ten okamžik stále oddalovala…

Ale on nadešel. Nadešel poslední den, kdy jsem já osobně měla poslední možnost si ho koupit, tedy minulý čtvrtek. A jelikož jsem měla hrozně málo času a chvátala, abych se z Prahy dostala domů, nebyl čas na žádné přemýšlení a vracení z regálu do koše a zpátky. Prostě jsem tam nalítla, popadla make up, přihodila zbytek a šlo se :-)

 

Tím “zbytkem” jsou dvě patlátka na rty – balzám od Isany a Popstick.

Začneme balzámem – olivový balzám na rty Isana

isanaOlivy mám ráda, znám jejich blahodárný vliv a ač vím, že se z nich dělá olej a tím pádem to nebude nejzdravější mňamka, neodolám jim. A to nemám ráda slané věci, jenže olivám jsem ochotná odpustit snad vše.

Ale zpátky k balzámu, který si hned získal mé srdce – co se vůně týče, olivy cítím jen trochu, ale jeho dotek a následné působení na mých rtech je dokonalý zážitek. Příjemně se roztírá, rty hydratuje a ty jsou díky tomu vláčnější a jemnější. Ač je zima a rty se mi vysušují a potvory praskají, tenhle zelený zázrak mi je dal během krátké doby do pořádku… Jsem zvědavá, jak obstojí v delším testování, ale už teď má mé srdce na své straně. Navíc jeho příjemná cena – cca 20 Kč… myslím, že budeme tvořit pár dlouho…

Tak a poslední ulevenou věcičkou je Popstick Maybelline.  Jak jsem s nákupem chvátala a neměla čas, jen v rychlosti jsem okem zabloudila k výprodejovému stojanu… A tam těch rtěnek. Nebo jsem si alespoň myslela, že se jedná o rtěnky… Tak jsem rychle koukla na odstín na spodku a ten, co se mi nejvíc líbil, hodila do koše a více to nezkoumala…

popstick

Jaká pak bylo mé překvapení, když jsem v tramvaji při první zběžné prohlídce zjistila, že to, co mělo být tmavě růžové je ve skutečnosti červené a kreslíte to oranžově, navíc průhledně…

Šok, vztek, zklamání… To byly první pocity… Další byly, že kdybych to koupila za plnou cenou, čili 150Kč, byla bych naštvanější, tím, že mě to vyšlo na 50Kč, jsem to po chvíli “rozdýchala” a dala tomu větší šanci…

Čeho jsem si hned všimla byla vůně… Tak nádherná třešňová vůně, že i kdybych to měla jen očichávat, rázem bych tomu asi odpustila i plnou cenu :-) Ale na podrobnější zhodnocení si budete muset ještě chvíli počkat :-)

Na fotce mám ještě jednu novinku, kterou jsem si ale nekupovala, ale přišla mi tak nějak ve stejném časovém intervalu, jako jsem si pořídila zbytek a tak jsem se rozhodla ji k tomu přiřadit. O tom, že jsem si vyhrála jsem již tady na blogu psala a i jsem přidávala fotku, díky které mám možnost ji zkoušet dřív, než bude v obchodech. Ano, není to nic jiného, než nová řasenka od Gabrielly Salvete (d´amore).

gs amore

Mno a to je z mých novinek tak nějak všechno. Jak jste si asi všimli, nedělám mega nákupy, ale taky si udělám někdy radost i víckrát týdně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)