Jako by byla vyslyšena má přání…

Ahoj.

O výprodejích Essence asi všichni víte. O mém prvním jsem už taky psala. A ač mám pocit, že jsem si věcí nakoupila víc než dost, přece jen jsem na něco zapomněla (pudr, řasenka) a něčeho není nikdy dost (rtěnky, fixační pudr, laky na nehty) a tak jsem si říkala, že by bylo fajn, kdy by se akce opakovala ještě před prázdninami. Navíc třeba Maky byla naštvaná, že tam nejela se mnou a že to příště napraví…

Mno a já si tak dneska prohlížím, co nového se děje (ano, občas má fb nějakou tu výhodu) a na co nenarazím:

391667_497629770291280_1262828977_n

Asi je zbytečné říkat, že se rozhodně na akci chystám a že už se těším, co nového si pořídím. Říkala jsem, že ten týden moc dobře nezačíná, ale tohle mi náladu lehce zlepšilo Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)