První svatba přežitá…

Krásné nedělní ráno.

Před chvílí jsem přišla z práce. Mám za sebou svojí první pracovní svatbu a tak jsem se chtěla v rychlosti podělit o dojmy.

Když vynechám mojí hroznou nervozitu, že něco pokazím, tak svatba byla nesvatba. Kdybyste tam přišli a nevěděli, že se koná svatba, nikdy by vás to asi nenapadlo. Všichni v džínách, mikinách… Ano, počasí bylo nic moc, ale…

Příští víkend mám, stejně jako všechny víkendy do konce září, opět svatbu, tak jsem zvědavá, jestli to tentokrát vážně bude svatba.

Chtěla jsme vám ukázat mojí pracovní make up uniformu, ale jak zkoumám fotky, všechny jsou ve špatném světle (napadlo mě to totiž fotit krátce před odchodem), tak alespoň fotka mé oblíbené kombinace laků na nehty:

100_5692Nemůžu si pomoct, ale kombinace žlutého základu a růžové praskavky se mi hrozně líbí. A s počasím, jaké venku panuje, kdy to připomíná listopad, mi chybí barvy a tak si šeď dnů vybarvuju svými nehty :)

/žlutý lak je od Essence odstín Sunshine (myslím) a o růžovém jsem psala tady/

Tak jsem jednu, lehce použitelnou fotku s make upem našla :)

 

Ač jsem celý týden nosila výrazný (ano, především modrý) make up, na první akci jsem se rozhodla zvolit něco decentnějšího a omrknout terén nenápadná :)

A když jsem u toho, ještě vám ukážu detail zavřeného oka:100_5688

Tak a tímto se s vámi loučím a razím spát, protože jsem uchozená a vzhledem k tomu, jak jsem se celou dobu nervovala i psychicky vyčerpaná.

Mějte fajn zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)