Clarins a mé překvapení

Ahojte.

Já vím, nestíhám, dohání mě má prostokracie  a na blogu je to vidět.

Ale dneska vám to vynahradím a ukážu vám, co mi zlepšilo v téhle zimě náladu.

Na facebookových stránkách kosmetiky Clarins probíhala soutěž o tužku na oči CRAYON KHÓL.  Stačilo napsat komentář, co nesmí v létě chybět v naší kosmetické výbavě a pak už jen doufat ve štěstí. Mno a jak už je asi jasné, na mne se to štěstí usmálo.

Přes zprávy jsem si vyměnila info s hrozně milou slečnou/paní, poslala svou adresu a už se těšila. A před chvíli se i dočkala. Ovšem jaký byl můj šok, když zazvonila pošťačka s krabičkou. Říkala jsem si, že tak velká krabička na tužku je trochu zvláštní…

A pak to přišlo, šok po otevření, protože krabička byla plná nejrůznějších vzorků a miniatur.

Neumíte si představit mé nadšení, když jsem začala všechno zkoumat, co že mi to vlastně přišlo. Už tak jsem měla radost z tužky, ale tohle všechno? SUPER!!!

clarins

Moje krabička plná překvapení :-)

100_7061100_7062

S krabičkami a bez: první obrázek: make up, krém na oční kontury, krém na ruce, krém na unavené nohy, hlavní výhra – tužka, olej na obličej a pod ním krém na opalovaní, tělový scrub a dva parfémky.

clarins tužka

Tadááá, a samotná hlavní výhra :)

Co naposledy udělalo radost vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)