L'Occitane en Provence, Cerisier Papillon (Spring Cherry)

Neumím popisovat vůně, ale o tuhle se s vámi musím podělit.

l´occitane

Ty z vás, které píši na blogerky jistě tuhle vůně na jejich stránkách zaregistrovaly (měsíc vám z hlavy ale už nepovím). Musím přiznat, že jsem patřila mezi šťastlivce, kteří ji získali a taky musím přiznat, že mi dalo hodně práce ji získat. Ale mé úsilí se vyplatilo.

Popis (blogerky):

Jemná květinová toaletní voda Spring Cherry připomíná atmosféru prvních jarních dní v Provence, kdy je vzduch prosycen vůní třešňových kvítků. Vůně se otvírá ovocnými tóny mandarinky a černého rybízu, srdce tvoří omamná kombinace výtažku z třešňových květů z oblasti Luberton, magnólie a frézie. Tělo vůně podtrhuje pyžmo a aroma vzácných dřevin.

loccitane

Vůně je přesně taková, jak vypadá: sladká, holčičí a pokud bych měla růžové přiřadit vůni, asi určitě by to byla tato. Dominantou je třešeň a protože ji miluju jak chutí, tak právě i vůní, věděla jsem, že budu milovat i tuto voňavku a nemýlila jsem se.

S jedním doplňujícím přestříkám vydrží vonět po celý můj dlouhý aktivní den a už jsem na ni nejednou slyšela chválu :-).

Vím, že rozhodně nebude pro každého díky své sladkosti, ale ty z vás, které mají rády sladké vůně, by si ji měly minimálně určitě alespoň očichat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)