I believe in pink!

il_fullxfull.370642623_2x29

Má cenu k tomu říkat něco víc? Souhlasím s každým slovem. A na mysli jsem to měla i když jsem se jen tak na doma líčila. Ano, věřím v růžovou a hodně se to na mně podepsalo.

Hrozně se mi líbí barva rtěnky, kterou jsem použila. Ale! Je to nějaká no name a vůbec netuším, odkud ji mám. Je hrozně, ale vážně hrozně tekutá a na rtech skoro vůbec nedrží a zvýrazní každou sebemenší chybičku. Je krásná a použitelná, když se nanáší na hodně přepudrované rty štětečkem, jen pro nádech, ale když se použije přímo, tak to vážně nejde.

believe in pinkStíny jsou opět z paletky MUA Poptastic. Nějak si s ní poslední dobou hraju a zkouším. Bohužel u nás stále prší a tak nemám dobré světlo (dobrá, s mým foťákem se to občas nepovede ani za skvělého světla) a proto jsou fotky jaké jsou. Ale myslím, že to podstatné je z nich vidět :)

 

 

I přes déšť a s ním spojené nepříjemnosti vám přeju růžový začátek nového týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)