O včerejší svatbě, protože to si nemůžu nechat pro sebe…

Do práce jsem šla na 21. hodinu. Po celém dny deště mě ani nepřekvapilo, že pršet nepřestalo.

Když jsem dorazila na místo, byla jsem ráda, že jsem si s sebou vzala něco na převléknutí a že mám na nohou glády, protože jsem se opravdu brodila.

Svatebčané byli pochopitelně nahoře ve stodole, takže jsme musely v tom hrozném počasí lítat sem a tam (a ano lítat s tácama pití, když je vážně průtrž mračen je brutalita).

Ale to není to hlavní, proč píšu. Ve skutečnosti jsem chtěla napsat jen o tomhle:

  • na celém pozemku bylo tak 5cm vody, kterou jsme se brodily
  • chvílemi byl déšť tak silný, že když lijete vodu z konve, je to proti tomu nic
  • přetekl bazén
  • v půl druhý vypadla elektrika, ale pár svatebčanů vydrželo až do 4.

Tímto téhle svatbě dávám 10/10 a na příští si beru potápěčskou výzbroj. Nicméně, jedno pozitivum to mělo. V opravdu zátěžovém testu jsem otestovala výdrž make upu. Gelové linky od Essence se ani nehnuly a díky fixačnímu pudru se udržel i zbytek na svém místě. Takže v následující dnech čekejte recenzi.

100_5816  100_5815

Líčení jsem nakonec zvolila spíše jemné. Od žluté přes fialovou po růžovou, ale rozblenděné. Hodně moc. Všechny stíny jsou z paletky MUA Poptastic. Řasenka GS Diamante a chválené linky od  Essence. V práci jsem byla 7 hodin a můj make up i po příchodu domů vypadal skoro stejně a to jsem opravdu mokla a lítala jak blázen sem a tam :) Je jasné, co si na příštím výprodeji koupím…

Chtěla jsem vám ještě ukázat, jak jsem si vyhrála s nehty, ale bohužel nevyšla ani jedna fotka dobře a dneska už jsou lehce poničené (dělala jsem v pátek) z celonočního mytí skleniček… Tak snad jindy.

A to bude ode mne pro dnešek všechno. Musím vyluxovat, protože očekávám jak přítele, tak moji milovanou “šéfovou”. V rámci možností užívejte zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)