multi dimension–moje 6tka

Vím, že tyto laky nejsou žádná novinka. Já jsem k nim přišla zadarmo na posledním výprodeji Essence, takže je jasné, že výběr barev byl omezený, nicméně pár fešáků jsem si tam vybrala a rozhodně nelituju.

multi dimension

Tadááááááááááááá, to jsou oni.  Hezky postupně, vlastním odstíny (popisováno postupně):

  • 69 – Movin´ on
  • 75 - Tryin´ to be cool
  • 64 – Trendsetter
  • 39 – Spicy
  • 65 – Midnight rocker
  • 20 – Fatal

Barvy to jsou nádherné, výrazné, rozhodně ne žádné pastelové barvičky, ale pěkně šťavnaté barvy.

Štěteček není nejhorší, lakuje se s ním průměrně. Co je ale super je krytí – jen málokterý lak dokáže tak krásně krýt v jedné vrstvě.  Navíc, pokud naberete dostatek barvy (nebo spíš, pokud štěteček přehnaně neotřete) tak neproužkuje.

Všechny laky, co mám, mají ve jménu XXXL Shine. A s tím se nedá nic než souhlasit. Laky jsou nádherně lesklé, zářivé.

A jak si celkově jednotlivé laky u mne stojí?

Mojí absolutní srdcovkou je Tryin´to be cool. Nicméně, všechny barvy jsem si oblíbila a ke každé si našla cestu. Třeba  Movin´ on je úplně skvělý, pokud si děláte “novinovou manikúru”. Spice je krásná hnědá, kterou si užiju určitě hlavně na podzim. Fatal… ach, černá klasika. Ale používám ho při “razítkování”. Trendsetter je můj druhý nejoblíbenější z téhle šestky, používám ho spolu s oranžovým zvýrazňovačem, miluju tu kombinaci (plánuju ji brzy dělat, tak se vám pochlubím). Mno a Midnight rocker je temná modrá, kterou mě baví rozbíjet rudou na prsteníčku. Na léto bude super, pokud budu plánovat “námořnický” image.

Laky za sebe rozhodně můžu doporučit. I vzhledem k ceně

Vlastníte/vlastnily jste nějaký z této kolekce? Jak vám vyhovoval?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)