Kde je můj oblíbený koutek pro psaní Koutku

Dneska si dáme zase něco nekosmetického.

Určitě také máte své oblíbené místo. Místo, kde píšete/čtete své oblíbené blogy. Já mám taková dvě místa na zahradě.

Konečně je teplo, konečně nemusím psát v pokoji a můžu být na zahradě a nabíjet se sluníčkem. Prvním místem, které je mojí láskou od chvíle, kdy byl postaven. Je jím naše krásná pergola, ve které jsem dřív psala svůj první osobní blog, ve které jsem se během letních večerů dívali na filmy, hráli na kytaru… A kde se mimo jiné také ráda učím.

pergola

Druhé místo je poněkud mladší. Myslím, že ho máme druhým nebo třetím rokem, ale od té doby je hojně využíváno. Je jím koutek u venkovního krbu. Dneska jsem konečně vytáhla nábytek, ale bohužel jsem nenašla bílé židle, ale tak moc jsme tam chtěli být, že jsem nakonec objevila staré zelené (taky na své staří, chudinky, vypadají…)

Psaní článků je tam ale poněkud komplikovanější, protože moc nevidím na monitor :-) Ale bývám tam i večer (a těším se, až bude teplý bazén) a já budu psát během teplých letních nocí.

garden

A jaké je vaše oblíbené místo, kde tvoříte/čtete/učíte se?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)