Samá šeď a mokro… chybí mi barvy

 

imagesZdroj obrázku

Now that it's raining more than ever” celý den mi zní v hlavě tenhle úsek písničky od Rihanny. Pohled z okna je víc než deprimující a já jdu večer na další svatbu a jsem na to hodně zvědavá, protože to všechno jsou v podstatě venkovní svatby. Ano, je tam kde sedět vevnitř i pod střechou, ale nějak si neumím představit, jak budu z kuchyně/případně od baru nosit hostům věci přes dlouhou zahradu…

Minulý týden jsem byla nervózní, protože to měla být moje první svatba a teď mám hrůzu z obsluhu a všeho v tomhle počasí. Kdybych věděla, že budu na place jen uvnitř, je mi to jedno, ale takhle fakt netuším.

Zítra přidám snad fotku mého dnešního make upu, tuším, že se v něm:

  • buď bude odrážet moje náladu a stav počasí, tím pádem to bude šedé,
  • objeví hodně barev jako bojkot šedi

Maličko “z extrému do extrému”, ale vážně začínám trpět absencí barev a alergií na zvuk padajících kapek.

Celý den jsem v podstatě zalezlá v posteli a projíždím ebay. Sháním nějaké nové štětce a tak hledám inspiraci. A pochopitelně sbírám síly na noční směnu. Neměl byste někdo typ na štětce? Nemusí být z ebay (naopak za český eshop budu vděčná), ale raději bych koupila nějakou sadu než je kupovat po jednom a po Sigmě a tak netoužím (a i kdybych toužila, šetřím na dovolenou, utéct z tohohle děsu)…

Pro dnešek se s vámi asi rozloučím a půjdu se pomalu začít zkofeinovávat, abych se zahřála a abych tam večer neusnula :)…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)