Eucerin

Ahoj.

Dneska mám pro vás malý článek o tom, co jsem našla ve schránce. Byla to obálka plná vzorků a letáků od Eucerinu.

Kosmetika Eucerin  mě už delší dobu láká, ale nějak mě poslední dobou zlobí pleť, které se pořád něco nelíbí a tak nechci kupovat produkt, na který by mi pak jen padal prach. Vzorky jsou v takovém případě super alternativa a možnost zjištění, co pleti dělá dobře a co naopak není to pravé.

Tímto bych chtěla společnosti Eucerin poděkovat, že tuto možnost nabízí a zasílá vzorky.

100_7972V obálce jsem našla celkem 7 produktů. 3x šampon a 4x péči o pleť.

Šampony:

  • stříbrný: hypertolerantní šampon
  • modrý: šampon na vlasy s 5% urea DermoCapillaire
  • zelený: šampon proti mastným lupům

Péče o pleť:

  • oční krém proti vráskám
  • vyhlazující denní krém proti vráskám
  • čistící gel
  • zmatňující denní krém

 

Mimo to byly také v obálce letáky o vlasech, sluneční ochraně, přehled řad a katalog výrobků. Četba na večer je jasná :)

100_7974

Náhled do brožurky:

100_7977

Cokoliv zajímavého se dočtu, dám do článku o testování vzorků.

Máte s někým z uvedených produktů zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)