Zkrášlující peeling Réponse Jeunesse (Youth Grain)

Ahoj.

Už delší dobu se chystám napsat o tomhle peelingu od Matis, o kterém jsem se poprvé zmínila tady. Pokud se k bývalému článku nechcete vracet, v rychlosti shrnu základní info než se vrhnu na samostatnou recenzi.

matis peeling

Peeling je z řady Réponse Jeunesse, která brání stárnutí a zachovává mladiství vzhled.

Oficiální popis

Krémový peeling, který čistí pleť a zároveň ji zklidňuje.
Obsahuje jemné mikroperly pro mechanickou exfoliaci. Pro ještě lepší exfoliační účinek se v peelingu nacházejí enzymy. Pokožka je tak dokonale zbavena odumřelých buněk a nečistot. Dvojitý exfoliační efekt dodá pleti jemnost a jas. Pleť je jemnější a buňky obnovené. Použití: Aplikujte na vyčištěný obličej a krk, vynechte okolí očí. Peeling se doporučuje používat jednou až dvakrát týdně. Exfoliaci provedete jemnými krouživými pohyby a poté necháte působit peeling (10 až 15 minut) (
zdroj).

Začnu asi tím, co je hned na první pohled vidět. Balením. Mám ráda holčičí věci, růžovou barvu a tak, takže je jasné, že balení je přesně podle mého vkusu. Balení je klasické plastové s odklápěcím uzávěrem, ze kterého se peeling vymačkává.

Samotný peeling je bílé barvy barvy a konzistencí bych ho přirovnala k hrubé mouce. Nebo líp, ke krupicové kaši :) Aplikace je velmi příjemné, nikde žádná ostrá nebo nepříjemná zrnka, co by člověku chtěla sedřít obličej na kost.

peeling matis

Pocit, který z obličeje po smytí mám je nepopsatelný. Používám víc peelingů, ale jen po tomhle mám nejsametovější obličej, jaký jsem kdy zažila. Skoro je mi vždycky až líto na něj patlat krém. A co je super, pocit super hebkého obličeje vydrží.

Ale abych nekřivdila, hebká pleť není to jediné, co peeling umí. Po jeho použití vypadá pleť rozzářeně a “vypnutěji”. Navíc je krásně čistá a působí svěže, i když za sebou máte těžkou a náročnou noc :).

Třešničkou na dortu pak už je jen příjemná vůně.

peeling detail

Obsah balení je 50ml a cena se pohybuje v rozmezí 449 – 749Kč (heureka).

Za mne rozhodně doporučuji a nebojím se napsat, že je to nejlepší peeling, co jsem zatím vyzkoušela.

Máte s tímto peelingem zkušenost? Nebo celkově s kosmetikou Matis?

Příště se podíváme na odličovač z této řady.

(pro zvětšení obrázků stačí klik na ně)

2 komentáře:

  1. Používala ho mamka, já bych ale tolik peněz za peeling nikdy nedala. I když to balení je super rozkošné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 800, co stojí na Fann, bych za něj taky nedala. Ale vzhledem k jeho vlastnostem a stavu mé pokožky po něm, tak cca to pěti kilo klidně :) jinak používám levnější a tenhle je takový "mimořádný" v rámci mého "rozmazlovacího" rituálu :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)