Balím svý bágly

Sháním lak na svůj Cadillac,

bude růžovej a pak

balím svý bágly a stěhuju se na Mali….

Trošku netradiční úvod, ale včera jsem balila tašku a nějak na tuhle písníčku myslela. A ač nejedu na Mali, “svý bágly jsem balila”.

Čeká mě z rodinných důvodů totiž týden mimo mé běžné působiště a protože je týden docela dlouhá doba, ale zase budu více méně jen doma (možná pojedu na zkoušku a budu muset zajít někdy nakoupit) moje balení je takové…. skromné :-)

Co se týče oblečení, mám s sebou 2 “zkouškové outfity” (jeden nikdy neví…) a pak věci, co běžně nosím doma… trička, kalhoty… nezajímavé téma..

Proč ale tenhle článek píšu je moje kosmetická výbava na týden, aneb bez čeho nedám ani ránu:

100_8397

Tak, to je ona, moje týdenní výbava, vím, jsem skromná, ale jak už psala, že v podstatě budu jen v baráku, nechtěla jsem to nijak přehánět :-)

Co tedy můj kosmetický kufr obsahuje? Zezhora po řádcích:

  • želička na vlasy: vlasy si žehlím poslední dobou docela často a např. na zkoušku budu chtít jít upravená
  • Cien tělové máslo: chladnější období si žádá výživnější péči a pokožku a když mléka nestačí, chce to máslo. Tohle je zatím v testování, takže vám o něm povím víc časem.
  • Kapesníčky a odličující tamponky… Jako by šlo existovat bez nich :-)
  • Alpa bylinný masážní gel je moje nutnost. Ač se achilovka chová vzorně, přece jen se občas ozve a tak není od věci být na to připravená.
  • Zubní kartáček a ústní voda.. ehm.. má cenu se k tomu vyjadřovat? Zapomněla jsem si ale mezizubák, nicméně jsem si všimla, že je tu nit, tak to snad zvládnu :-)
  • Čistí gel, maska, peeling… všechno v jednom aneb jak ušetřit místo a čas :-) Na cesty naprosto super, doma si vyhraju v jednotlivých věcech.
  • Micerálka Lirene… Jak jsem jela na noc do Prahy a hrála si na frajerku, že se jednu noc odlíčím ubrousky… Nekonalo se a já si koupila odličovadlo…
  • Odličovač očí Balea… Ač ho nemám úplně ráda, přece jen s sebou mám i make up a řesenku a obočí si dělám každý den, takže je to nezbytnost :-) Díky malému balení je na cesty ideální.
  • Budu testovat šampony. Vzala jsem si sebou dva vzorky, co jsem dostala od Eucerinu a tak jsem na ně zvědavá. Silver mám s sebou jen pytlíkový, protože tahat velký je zbytečné.
  • Avon sprej na zvětšení objemu. Vlasů mám sice hodně, ale když je vyžehlím, jsou takové… splihlé a tak jim dodávám objem právě pomocí tohoto spreje, o kterém sejiž brzy dočtete víc.
  • Stejně jako je nezbytností kartáček na zuby, další povinností je deodorant. Už roky mám ráda LSS a ač ho střídám s další láskou Rexonou, tentokrát jsem se rozhodla vzít si tuhý a sprej je doma.
  • Bez krému na ruce by byl můj život složitejší. Mám je dost suché a tak mažu, mažu a mažu. Na týdenní patlání mi stačí můj malý Kamill .
  • Voňavka… Kdo by nechtěl vonět :-) Ale zase, nechtěla jsem táhnout nic těžkého (možná se budu vracet domů busem a s mým kufrem to už tak bude zábava), takže jsem vzala jednu z mých oblíbených menších vůní.¨
  • Odlkaovač. Drápky mám momentálně nalakované a určitě je budu chtít svléct, ale zapomněla jsem doma, do čeho je obleču. Takže možná budu nucena pořídit si nějaké nové laky do sbírky :-)
  • Tantum do kosmetiky moc nepatří, alepřevážela jsem ho v kufru taky a tak jsem ho sem zahrnula. Btw: neznám nic lepšího, pokud vás škrábe v krku…
  • Nivea soft řeší můj problém s denním a nočním krémem… Jak už jsem psala, tohle používám univerzálně a mám super hebký hydratovaný obličej, takže jasná volba.
  • Rozepisovat se o hřebenu mi přijde zbytečné… Ano, češu se :-)
  • Mno a v obalu od Kinder vajíčka mám brufeny :-)

Tak a to je celá moje výbava na nadcházející týden. Kolik byste si toho braly s sebou vy?

100_8395

 

A ještě fotka mého kosmtického kufříku :-)

kufr

2 komentáře:

  1. Super nacpat brufeny do obalu od vajíčka by mě nenapadlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já trpím na migrény, takže brufen je pro mne nutností, ale tahat celou mega pixlu jsem nechtěla a když jsem hledala, do čeho je dám, vyskočilo na mne vajíčko :-)) už roky je tak nosím a super .-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)