Balea odličovač očí

Na začátek chci říct, že miluju dvoufázový odličovač pro citlivé oči od Eucerin, ale protože mi ho zbývá tak pětina, rozhodla jsem se vyzkoušet něco jiného (Eucerinu jsem byla věrná už dost dlouho) a prozkoumat drogerkovou nabídku. Značku Balea mám všeobecně ráda a více méně mi vyhovuje (zbožňuju jejich šampony bez silikonů), takže když jsem uviděla odličovač očí od této značky, zcela automaticky jsem po něm sáhla.

Balea odličovač očí (1)

Vždycky mám ve zvyku podrobit odličovadla hned na začátku pořádné zkoušce, aby případné zklamání nepřišlo třeba až po měsíci, co jsem byla z přípravku nadšená.

Než se do toho pustíme, tak ještě popis:

Balea odličovač očí (3)

Test se skládal ze tří částí:

  1. jak si poradí s make upem (báze pod oční stíny, kterou běžně nepoužívám, dvou vrstev řasenky, černé tužky a tmavých stínů + zafixovaného obočí)
  2. co na něj říkají moje citlivé oči
  3. vedlejší věci jako je balení, cena, dostupnost…

Myslíte si, že Balea obstála? Uvidíme…

Začneme “odshora”

  • odlíčení obočí ……………………bez problémů
  • odlíčení stínů……………………bez problémů
  • odlíčení tužky…………………… lehké problémy, tužka se rozmazala, potřeba 2 tamponků na jedno oko
  • odlíčení řasenky ……………………bez problémů

Výsledek odličovací části testu: 80% (to patlání může někomu vadit, mě se to stalo cca ze 14 odličování 2x)

Balea odličovač očí (2)

Složitější částí je část citlivosti očí: Pokud si hned po odlíčení osuším oči papírovým kapesníčkem, je to ok, pokud je ale otevřu hned po odlíčení, kdy je víčko ještě vlhké, štípe v očích, sice nic nepříjemného, ale štípání to je. Oči mi ale po jeho používání nerudnou, takže v této části testu bych mu dala 60%.

Poslední částí jsou všeobecné údaje: obsah 100ml, cena kolem 40Kč, líbí se mi obal, praktická velikost i do kabelky, v každém DMku k sehnání…tady nemám problém a hodnotila bych to 100%.

Výsledkem tedy je…80% což je slušné. Nicméně výrobek si teď znovu nekoupím, láká mě jeho dvoufázový sourozenec. Možná si ho pořídím, až budu domů jezdit jen na víkendy, tak abych tu něco měla :)

Máte s tímto odličovačem zkušenost? Líbí se vám tenhle souhrnný způsobem recenze?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)