Špatné linkování aneb tužky na nic

Po té, jsem napsala svůj první negativní článek, řekla jsem si, proč šetřit jiné věci. A tak jsem o víkendu zkoušela věci ze “šupíku”  nee. U většiny věcí jsem se nesekla a opravdu mi nesedí a práce s nimi mě rozčiluje :)

Dneska vám ukážu dvě tužky, se kterými to prostě nejde. Za svůj kosmetický život jsem vyzkoušela už plno černých tužek a jen málokdy jsem byla spokojená. Momentálně tu mám dvě, které jsou fakt příšerné a pak pár na nic, asi 2 slušné a  jednu, kterou bych vynesla na výslunní.

Nicméně, dneska to bude negativně laděný článek. Dvě tužky, dvě značky, každá úplně jiná a stejně špatný výsledek…

100_8333

První je tužka od Essence sun club 100% splash proof 01 ultra black

Tuhle tužku jsem chtěla mít ráda. A pořád, když ji vidím na ruce, tak bych tak chtěla, abysme byly kamarádky. Na jednu stranu se mi ten efekt po rozblendění líbí… Ale…. Mnoho, mnoho věcí mi této tužce vadí. Je to například:

  • tužka se šíleně patlá
  • nemá vůbec žádnou výdrž (záhadně mi začala mizet)
  • je plná třpytek (co to sakra má být???)
  • neudělá linku, já nevím, jak to popsat, ale prostě když s ní děláte linku, tak jakoby “čárkuje” a čáru neudělá plynulou
  • není úplně černá
  • neudělá se s ní tenká linka

Tužku jsem použila včera, když jsme šli na pouť. Jako zkoušku jsem ji chtěla dát plnohodnotný prostor, aby si nemyslela, že ji testuju jen tak na doma a tím pádem na tom moc nezáleží :) Už když jsem se ji snažila ořezat, věděla jsem, že je zle… Ale i tak jsem se rozhodla pokračovat a vyzkoušet ji, dát jí ještě šanci.

essence

Oooo, jak hodná jsem byla a jak se mi ta potvora pomstila… Už při líčení jsem myslela, že si ublížím. Tužka sice působí měkce, ale jak jde špatně ořezat, hrozně škrábala. Do toho vynechávání, patlání díky měkkosti… Mno, rozhodla jsem se, že když nejde pěkná přesná ostrá linka, udělám si “kouřovou”, kterou hezky rozetřu, aby nepůsobila tak tvrdě. Finish nebyl špatný, ale měla jsem všude třpytky. VŠUDE!!! Po 10 min se linka začala šíleně patlat. Po hodině, co už jsem byla naštěstí doma, jsem vypadala jako panda. Nebo alespoň jako někdo, kdo dostal pěstí na oko…

Myslím, že znovu už ji nepoužiju a rozhodně nekoupím… Snad jen jako dárek nepříteli :)

Smutné je, že jinak se mi s ní líčení líbilo a na ruce vypadá efekt docela dobře, proč tomu tak není na očích a tužka nevydrží… netuším.

Druhou tužkou je Jordana kohl kajal eyeliner odstín black

Tu mám doma už dobu, je ještě ve starém designu.  Možná se něco změnilo, což pro dobro značky doufám, ale tohle, co mám já, to je prostě NE. Člověk očekává, že když si koupí ČERNOU tužku, bude díky ní mít ČERNOU LINKU. Opět pár bodů, proč tužku nemám ráda:

  • je strašně tvrdá a v podstatě si s ní linku, právě pro její tvrdost, nedokážu namalovat
  • NENÍ ČERNÁ
  • skoro žádná výdrž (když už ji na oko dostanu, tak tam prostě nevydrží).

jordana

Tužku jsem zkoušela na večerní “rande” a štěstí, že probíhalo doma a já tak její mizení měla více méně pod kontrolou a mohla make up doladit jinou tužkou, protože vyrazit tak někam mezi lidi, po chvíli bych se moc necítila, když by mi líčení záhadným způsobem mizelo…

Ale myslím, že za sebe nechám spíš mluvit fotky…

Tužky po nanesení na ruku. Abych dokázala, jak má vypadat černá tužka, přidala jsem linku udělanou tužkou od Clarins (ano, ta, co bych vynesla na výslunní).

100_8338Tužky po přejetí prstem. Jak můžete vidět, Jordana se v podstatě ztratila. Po každé lince jsem přjela cca 3x. Essence by se mi tak líbila, kdyby to nebyla taková mrcha nespolupracující…. :(

100_8340

Test speciálně na Essence, kde jsem chtěla ukázat dvě věci. První fotka a samotná linka:

100_8348

a teď druhá: všimněte si, jak se linka roztáhla do stran, když jsem po ní 3x přejela prstem + se mi podařilo zachytit na fotku i třpytky, které po nanesení tužky máte úplně všude.

100_8349

Jak už jsem psala a opakuju se, i barva i efekt by se mi líbily, ale… Jednak nechápu, jak tohle může být ULTRA BLACK… A pak je tu to nepřekonatelné rozmazávání se a dělání ze mne pandy… Ale mrzí mě to a možná v nějaké slabé chvíli zase vyměknu a budu ji zkoušet a třeba se to časem nějak podá. Ještě bych mohla zkusit bázi :) I když… spíš asi ne. Těch třpytek je fakt moc.

Co v poslední době zklamalo v kosmetickém světě vás? Jakou tužku na oči z drogérie byste mi doporučily?

1 komentář:

  1. ja mam tu Essence rada najma na dovolenku :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)