Něco málo organizačního aneb bakalářka a resty mě dohánějí

Užívám si extrémně náročný týden kvůli restům, co mám, ale nechci blog úplně zanedbávat, ale protože hektické období bude asi pokračovat (bakalářka na krku…) tak chci uvést blog do jistého stavu funkčnosti a pravidelnosti (přece jen se člověk nějak odreagovávat musí, aby mu úplně nehráblo :) ). Chtěla bych, aby články se články objevovaly cca 4x týdně 3 plnohodnotné + nedělní shrnující + občas třeba nějaký tag či nečekaný nákup (články jsou hodně přednastavené, takže když bych vyrazila na nečekanou návštěvu drogerky, možná by se článek objevil 3 dny po sobě, ale spíš to nějak zdredukuju, aby opravdu články byly pondělí, středa, pátek).

Tenhle týden bude výjimka, protože tento článek vychází v úterý, kdy mě čeká zkouška, ale na středu (kterou když přežiju, přežiju už všechno) mám připravený tradičně kosmetický. Tím pádem se objeví jako by o článek víc, pokud někdo bude toto považovat za plnohodnotné :)

A když už jsem u těch organizačních věcí, mohla bych vám prásknout, na co se můžete těšit:

  • podíváme se na zoubek odličovači očí od Balea
  • mám tu tip na barevnou kreaci manikúry
  • recenze micerálky
  • ukázka mého “zkouškového” make upu
  • recenze spotřebovaných produktů

Do školy jdu až 30., v neděli jsem dotvořila rozvrh, nicméně jak jsem psala, mám nějaké resty z jara a proto to teď bude trošku hektičtější, ale doufám, že se na blogu se to moc neodrazí a článek neutrpí na kvalitě :) naopak doufám, že se to bude lepšit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)