Až do dna

Psát pravidelně rubriku Až do dna, čili spotřebováno, mi asi nepůjde. Jednou už ji tu mám a od té doby o ní nikdo neslyšel. Když jsem ale dneska otevřela doma toaletku a začaly na mne padat prázdné obaly, které jsem během října poctivě shromažďovala, rozhodla jsem dát tenhle kategorii ještě jednu šanci.

Pochopitelně tam nemám všechno, jak tak zpětně uvažuju, chybí mi tam obaly od pleťových masek.

až do dna (říjen) (1)

Všechny produkty jsem zkoumala, dělala si o nich poznámky, takže dneska jen stručně a na většinu se tu objeví samostatná recenze.

Deodorant Blanchette B

Jsem věrná Rexoně, ale občas neodolám a vyzkouším i něco jiného. Když jsem byla v Kauflandu a pořídila si pár věci od této značky, uvědomila jsem si, že v koupelně mám od ní i deo. Doma jsem ho podrobila průzkumu, zda není prošlý a protože nebyl, pustila jsem do zkoušení.

Co říct? Příjemně voní, ale Rexona je Rexona…

Tělové mléko Belaggio

Rozporuplný výrobek. Na můj vkus moc tekutý, ale zase docela slušně hydratoval a aloe mi nejednou zklidnilo kůži. Vůně je taky slušná. Na netu jsem toho o této značce moc nenašla, ale každopádně se tu objeví recenze. Až na tu konzistenci (a nedostupné info) mě výrobek zaujal a dalo by se říct, že mile překvapil. Navíc to byl dárek, takže ani netuším, kde k němu dotyčný dárce přišel…

Subrina Repair Elixir

Já ho měla ještě ve starém balení, teď se prodává s pumpičkou, co jsem tak vypozorovala. Výrobek, který mi vydržel snad dva roky a to jsem ho používala hrozně moc, pak jsem omezila silikony, pak jsem úplně odepsala silikony a když se mé vlasy přestaly měnit, zase jsem se k němu na chvíli vrátila a používala ho na roztřepené konečky. A měla jsem pocit, že je stahuje a “hojí” přímo před očima.

Essence Soufflé touch blush

Ach, miluju tyhle krémové tvářenky. Tahla, co mi došla, byla konkrétně v odstínu 010, ale v toaletce už mám další (a i další odstíny). Na souhrnné recenzi se pracuje…

Clarins oční krém

Krému byl vzorek, takže na nějaké velké změny by to nebylo. To byl taky důvod, proč jsem si ho nechala, ač nemám vrásky, místo abych ho dala mamce.

For life vzorek denního krému

K téhle kosmetice jsem se dostala nějakou náhodou. Posílají vzorky zdarma a protože mě nepoznané láká, nechala jsem si krém poslat. Hrozně příjemně voněl, na pleti byl příjemný, dal se použít i pod make up a já uvažuju o koupi celého balení.

Balea vzorek nočního krému

Krém byl na můj vkus na noční krém moc lehký, skoro jsem nevěděla, že ho na obličeji mám. Na druhou stranu pleť ráno nevypadala, že by strádala, neosypala jsem se po něm…. Ale celé balení neplánuju. Nebo alespoň zatím ne :)

Balea Pure + Fresh šampon

Několikáté balení, šampon, kvůli kterému jsem skončila se silikony, pocit opravdu dokonalých čistých vlasů… Ano, přiznávám se, tenhle šampon je moje srdcovka a tak si zaslouží samostatný článek :)

až do dna (říjen) (2)

až do dna (říjen) (4)

až do dna (říjen) (3)

Hodnocení jednotlivých produktů bude v rámci recenzí, ale myslím, že i z mini popisů je jasné, co za to stojí a co ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)