Týden na téma: Doplňky aneb ultrazvuková čistička

Máme tu poslední článek tematického týdne, který jsem se rozhodla věnovat doplňkům, které si podle mne zaslouží pozornost. A nejen pozornost, ale také čištění.

Asi to známe všechny. Šperkovnice máme plné, ne všechno nosíme a když si vzpomeneme, že jsme tohle dlouho neměly a chceme si to vzít, šperk už není tak zářivý, jak bysme chtěly.

Co teď?

Návodů na čištění šperků je plný internet, ale já nedám dopustit na ultrazvukovou čističku. Dostala jsem ji dva roky zpátky k vánocům a je to fakt skvělá vychytávka.

Výhodou jednoznačně je, jak je to hrozně jednoduché: voda, trochu saponátu, šperky na čištění a cca 10 minutek. Navíc ultrazvuková čistička není jen na šperky. Já v ní bez problémů čas od času čistím i brýle (když se čisti samotné rozhodně nehrozí riziko poškrábání). Dají se v ní čistit i cd (což ale nevím, úplně jsem cd a dvd přestala už hrozně dávno používat)

A jak proces čištění probíhá?

1. Nejprve si vybereme věc, kterou chceme čistit a připravíme si čističku. V mém případě se jedná o brýle (chtěla jsem to ukázat na prstýncích, ale je tak blbé světlo celý den, že byste si rozdílu nevšimli a tak jsem si vyleštila brýle :) ).

100_8773

2. Všechny zbytečné vychytávky (držák na cd/prstýnky + rozdělovač řetízků) vyndáme. Necháme jen košík.

ultrazvuková čistička (2)

3. Dáme vodu, krapet saponátu a objekt čištění.

ultrazvuková čistička (5)

4. Nastavíme čas. Display se ukazuje ve vteřinách, čili 10 minut je pro moje brýle akorát.

ultrazvuková čistička (3)

5. Necháme čistit. Poprvé, když jsem čističku použila, jsem se modrého světla a skřípavého zvuku hrozně lekla.

ultrazvuková čistička (4)

Tadá a po 10 minutách máme hotovo. Prstýnky, řetízky, náušnice… a vlastně všechno ze stříbra/zlata nechávám čistit taky 10 minut, co mám šperky z výroby mé tchyně, tak ty nechávám kratší dobu.

Mno a to by bylo k prvnímu tematickému týdnu všechno. Původně se tu měly objevit hodinky a nová peněženka, ale protože ta nedorazila a mou sbírku hodinek je nemožné vyfotit, protože půlku mám doma, půlku v bytě… dopadlo to takto :)

Od pondělí už zase normálně články.

Mějte hezký zbytek víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)