Halloweenská party

Letos podruhé, loni mi to pokazil nečekaný sníh, jsem se vydala ke kamarádce na statek na HALLOWENSKOU PARTY. Původně jsem nevěděla, jestli půjdu, chřipka je mrcha a já nechtěla pokoušet její návrat, ale nakonec na rozhodnutí muže (a to jsem si myslela, že tam hlavně on nebude chtít) jsme vyrazili.

Masku jsem tvořila na poslední chvíli a dalo by se říct, že jsem “vařila z vody”. Jediné, co jsem tu měla, byl make up a paruky. A tak jsem začala tvořit.

Protože pořád pokašlávám a nechtěla jsem své bacily posílat dál, rozhodla jsem do masky zakomponovat roušku, která tomu dodala šmrnc :D

100_8629

Po vyhlášení vítězů (zase jsem skončila 3.) jsem si paruku sundala… A jak jsem měla udělaný hooodně světlý make  up  a mám hooodně světlé vlasy, hodně lidí mi řeklo, že tak vypadám ještě strašidelněji… Škoda, vědět to, tak jsem si paruku nebrala a mohla jsem třeba skončit první :D

100_8630

A co jsem vyhrála? Taštičku ve které byly halloweenské dobroty (slané a sladké) a ve tmě svítící náušnice z kostlivců :) Skvělá cenu, za kterou bych ještě jednou Aničce a její mamce chtěla poděkovat :)

náušnice kostlivci

A co vy? Byli jste někde slavit, nebo vás tenhle americký svátek nebere?


PS: většina černého je vytvořena pomocí tekutých linek od Essence a můžu vám říct, že ty teda drží. Dostat je dolů bylo umění a já měla pocit, že spolu strávíme hodně času… Takže pokud hledáte tekuté linky, které se ani nehnou, vřele doporučuji. Jedná se konkrétně o Liquid eyeliner waterproof.

Tak mě dostaly, že se asi dočkají samostatné recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)