Týden na téma: Doplňky aneb Soví náhrdelník

První tematický týden je tu. A protože můj blog měl být celkově o krásných věcech a ne jen těch kosmetických, rozhodla jsem se, že premiéru nové rubriky věnuju doplňkům. Vždyť ne jen krásný make up, ale také doplňky dotvářejí celkový image. A je jedno, jestli se jedná o výrazný šperk, vkusně zvolenou kabelku, či třeba pásek, který oživí outfit.

Já začnu náhrdelníkem. Knírkový trend mě minul. Kníry se mi nikdy nelíbily a jejich rozšíření na tom nic nezměnilo. Čemu jsem ale propadla a co mě okouzlilo, jsou sovičky.

Mamka má sadu náhrdelníku a náušnic, kterou si velmi ráda a docela často půjčuji. Dlouho jsem chtěla vlastní sovičku, ale v tom nepřeberném množství, které je nabízeno, jsem se nemohla rozhodnou, která bude ta pravá.

Protože mamky sada je stříbrná, věděla jsem, že by se hodila zlatavá. V potaz jsem brala i další fakt a to ten, že mamky sovy považuju za vůbec nejrozšířenější model. Bylo tedy jasné, že si pořídím něco jiného.

A pak jsem ji objevila. Zlatavá, jiná než už máme, s krásnýma modrýma očima. Prostě perfektní.

 Sovička origo (2)

(zdroj obrázku)

Tahle kráska pochází z eshopu poštovné zdarma, ze kterého mám i sadu štětců, o které jsem vám psala tady. A ani tentokrát jsem nebyla zklamaná. Sovička je ve skutečnosti snad ještě hezčí než na fotkách.

Sovička (1)

Díky barevným kamínkům oživí každé jednobarevné tričko, líbí se mi jak ke svetru, tak i k saku. Prostě krásný univerzální doplněk.  Protože mám pořád problémy s foťákem tak fotky s konkrétním oblečením se tu objeví v rámci nějakého make up  postu nejspíš

Sovička (2)
                                                                                                   Kráska zezadu

Pokud se vám líbí tak jako mně, koupit si ji můžete zde a to teď navíc ještě za akční cenu, za kterou by byl hřích ji nebrat.

Sovička (3)

(Poslední 3 fotky jsou mojí tvorby)

Děkuji eshopu za poskytnutí sovičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)