Lirene: micelární voda 3v1

Po ne zrovna přátelské recenzi na Biodermu by to mohlo vypadat, že nemám micelární vody ráda, ale opak je pravdou.

Můj odličovací proces je ne vždy stejný. Hodně záleží jednak na tom, kde jsem a taky na tom, jak jsem na tom časově a s únavou. Mno a když se o slovo hlásí únava, jsou micelární vody k nezaplacení. Stejně jako při cestování.

Lirene 3v1 (1)

Proč 3v1? Mnoho produktů je více výhod, v jednom balení. V tomhle případě jde konkrétně o tyto:

  1. čištění pleti – micely jako „magnety“ přitahují a odstraňují z pokožky špínu: kožní maz, make-up, prach a jiné nečistoty
  2. odstranění make-upu z očí a obličeje – micely čistí pokožku velice jemně bez nutnosti tření díky zachycení nečistot do mikrokapsulí micelů
  3. tónování pleti a hydratace – micely usnadňují přenos jiných aktivních látek poskytujících dodatečnou péči (vitamín C, extrakt z medu, D-panthenol do kůže)

Lirene 3v1 (2)

Tahle micelárka je super. Všechna pozitiva vám hezky vypíšu, abyste věděli, že ji fakt potřebujete, pokud ji ještě nemáte :-)

  • Lirene 3v1 (4)cena: tenhle poklad se pohybuje cenově kolem 80 Kč.
  • neštípe v očích: super, ne? Miluju, když při odličování nebrečím
  • odlíčí: není nad to, když produkt plní svou funkci a bohužel to není samozřejmostí
  • skvělá snášenlivost s mojí pletí: po Biodermě mi pleť pne, táhne, je vysušená, přesný opak stavu mé pleti po použití Lirene
  • výše uvedené výhody: prostě multifunkční prostředek při čištění pleti
  • nelepí
  • praktický vyklápěcí uzávěr: já prostě nemám ráda šroubování…
  • nezanechává na pleti žádné stopy po sobě…
  • neobsahuje alkohol
  • je vhodná pro každý typ pleti

 

Musím říct, že pro mě tahle micelárka byla milým překvapením a jsem ji věrná už druhým balením. Za mne tedy rozhodně ANO!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)