Týden na téma: Vlasy aneb Křídování

Minulý měsíc se téma týdne nekonalo, tak si to teď vynahradíme a pustíme se do vlasů. A začneme hezky barevně.

Spreje na vlasy, Kdo by je neznal a neexperimentoval s nimi. Rychlý melír, barevný účes, skvělá věc na nejrůznější akce. Ale moje vlasy byly po spreji tvrdé, divné…

Teď je tu něco nového. Stejný efekt, ale možnost vlasy učesat a jakmile je umyjete, opravdu to hned zmizí. A o co, že jde? O křídy na vlasy. Ano, čtete správně, KŘÍDY.

Tenhle vynález koupíte na eshopu poštovnézdarma a já vám teď o nich něco víc povím.

Balíček mi bohužel přišel pomačkaný, ale vzhledem k tomu, že znám ČP a že obálky mi chodí i otevřené, podezřívám právě ji. To abyste věděli, že jsem krabičce neubližovala já.

100_9232 100_9235

Bohužel jsem si pozdě všimla, že jsou fotky neostré, ale snad z nich vyčtete, postup použití: křídy, které jsou v obalu, který mi připomíná kastaněty. Otevřete, vložíte pramen vlasů, zavřete a stáhnete. A hle, melír je na světě.

Zaujaly vás křídy? Koupit si je můžete přímo zde. Pokud jsem vás zatím nepřesvědčila, pokračujeme.

Po rozbalení obsah vypadal takto:

100_9231

100_9237

V balení jsou celkem 4 barvy: růžová, fialová, modrá, zelená.

100_9241

A jak vypadají na vlasech? Takhle:

100_9181

Barvy jsou nádherně intenzivní. Fakt krásné. Líbí se mi nosit barevnou patku sladěnou s outfitem nebo doplňky. Nebo jen konečky v culíku vůbec nevypadají špatně. Ostatně, posuďte sami:

100_9190

Ostatní fotky:

100_9182

100_9183

100_9186

Shrnutí?

        • intenzivní barvy
        • jednoduchá aplikace
        • neponičení vlasy
        • po jednom umytí hlavy 100% vymyté
        • vlasy se i po aplikaci dají upravovat – žádné slepení
        • minimálně 2 dny barvy vypadají dobře

Můj verdikt? ROZHODNĚ KOUPIT! Blíží se maškarní a pomaloučku i léto a s ním různé festivaly, na kterých je fajn se odvázat :-)

Tak, co na to říkáte? Líbí? Vyzkoušíte?

Děkuji eshopu za poskytnutí kříd k recenzi.

2 komentáře:

  1. Křídy na vlasy zkoušet asi nebudu, jelikož by se mi to na mých vlasech nelíbilo. Ale v létě to sem tam vidím (nevím, zda je to křídou nebo permanentní barvou) a na někom se mi to líbí. Hlavně červené a nebo rudé pramínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Já to zkoušela i na tmavovlasých kamarádkách a vypadalo to taky dobře. Dlouhý,krátký vlasy.. Třeba mojí krátkovlasé kamarádce jsme udělaly proužky v ofině a super oživení. Ale chápu, že to asi není pro každého :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)