Svěží vánek do vašich skříní

S novou sezonou to chce udělat pořádek ve skříních, teplé věci zase na nějaký čas uklidit a pustit si do života nové kousky.

Když jsem teď posledních pár dní jezdila tramvají jinam než obvykle, stávala jsem u zastávky s velkou reklamou na Reserved. Vždycky jsem na ní tak koukala a přemýšlela nad aktuální výzvou pro blogerky. Zúčastnit se? Nezúčastnit se? Ani při psaní článku si pořád nejsem jistá, co  z toho nakonec vyleze a jestli písmenka vůbec spatří světlo světla .

Věděly jste, že je Reserved původně polská značka? Pro mne to byla novinka. Nejen oblečení, ale i doplňky jsou velmi povedené a cenově příznivé. A z reklamy na novou kolekci na mne dýchá léto a teplo.

Naladěna reklamou mám chuť utrácet. Ne jen za novou kolekci, já bych si totiž v Reserved vybrala celkově. Například následující kousky:

reserved wish

Tak, co tu máme?

  • Botičky – ač bych teď asi měla nosit balerínky, teda pokud všechno půjde jak má, mé srdce miluje podpatky a úplně bych se jich nevzdala.
  • Náušnice – visací, krásné, dlouhé…
  • Tričko – hrozně jsem chtěla s nápisem “Diva”, ale nestihla si ho koupit, nicméně “Fame” vypadá taky dobře… a “You make me laugh….” ach ach <3
  • Kostkovaná košile – klasika, která mi chybí ve skříni
  • Svetřík – teď na jaro jen takový přehoz .-))
  • Kabelky – mám nedostatek velkých světlých kabelek a tady bych si rozhodně vybrala.

Znáte značku? Nakupujete tam? Líbí se vám kabelky v téhle výzvě?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)