Co na mne čekalo doma

Myslím, že už jsem jednou psala, že miluju, když přijedu v pátek domů a čekají tu na mne dárečky. Ne jinak tomu bylo i teď a aby toho nebylo málo, čekaly tu na mne rovnou 3 balíčky.

Make up

Knížka Make up tajemství krásy je odměna z blogerek myslím, že za leden.

Make up - Tajemství krásy

Playboy je od blogerek taky, tentokrát za výzvu

Playboy

Mno a štětečky jsou ke zrecenzování.

Make up brushes

Takže já jdu pomalu testovat, abych vás mohla co nejdřív o všem informovat .-)

4 komentáře:

  1. Štětečky vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Designově se mi taky moc líbí a dokonce zatím vypadají i že se s nimi bude dobře pracovat :-)

      Vymazat
  2. Krásné dárečky :) nejvíce mě zaujala tak knížka !

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ní jsem byla taky moc zvědavá, jen jsem ji zatím stihla rychle prolistovat, ale určitě se tu o ní objeví zmínka :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)