Výprodej Essence IV–rychločlánek

Dneska, protože mi umřely baterky ve foťáku a já mám nabíječku na bytě + ráno jedu na chalupu, vám ukážu jen jednu shrnující fotku s produkty, které jsem ulovila na dnešním, mém již 4. výprodeji Essence.

Napřed pár slov: dneska jsem přišla opravdu brzo (vlastně už včera, když tak koukám na čas) a co zákon schválnosti nechtěl, dveře do nakupovací místnosti byly zavřené. A zůstaly zavřené dlouho.

A lidí byly od začátku mraky. Takže mé první kroky vedly ke krabicím. Pořádně nevím, co v nich bylo, já si vzala odličovač očí od Lirene a pak tonik a pleťové mléko do Green line.

Když jsem vystála frontu a konečně se dočkala košíčku, vesele jsem začala vybírat. A dopadla to následovně:

Výprodej EssenceFotka je už přebraná, když jsem přijela domů a ukazovala mamce, co mám nového, byla mi zabavena paletka stínů, tužka, stíny Stay all day… Takže jen takhle.

Detailně článek, až se mi časově trochu srovná život (nebo až začnou mít vlaky wi-fi).

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mno na to, že jsem si tam šla jen a pouze pro Catrice rtěnky (kterou ve finále nemám ani jednu), tak povedený nákup :-))

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)