Na památku z Brna :-)

Nestíhám, nepíšu, nedělám nic. Nebo naopak toho dělám tolik, že nestíhám nic jiného? Ať je pravda kdekoliv, dneska se hlásím s jedním rychlým článkem o tom, co jsem si pořídila v jedné brněnské Tetě.

Zapomněla jsem si totiž vzít s sebou sprchový gel, tak že si pro něj skočím. A znáte to všechny určitě dobře – nikdy nezůstane jen u té jedné věci, pro kterou se jde. Obzvlášť, vede-li naše cesta do drogerie.

Ne jinak to mu bylo i u mne. Sice žádný mega nákup to nebyl, ale mám odlakovač (protože se mi začal ničit lak, takže to byla nezbytnost) a 3 nové laky – Metal od Miss Sporty jsem už chtěla delší dobu, druhý vybral berušáček a třetí je od pro mne neznámé značky Colleen, ale má tak krásnou barvu, že jsem musela. Navíc stál asi 30Kč, takže za vyzkoušení stát bude.

Brněnská Teta

A to je zatím celý můj brněnský nákup. Pokud ještě něco ulovím, určitě se tím pochlubím .-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)