Testuju ….. :-)))

Už jsem se tu zmiňovala o tom, jak se ráda vracím domů, když tu na mne čekají krabičky a balíčky.

V pátek jsem tak nějak věděla, co tu na mne čeká, protože když si píšu s mamkou, pokaždé vyzvídám, jestli něco nedorazilo. Moc vám toho neprozradím, jen lehce ukážu, co začínám zkoušet a testovat a co se tu v nejbližších dnech (jedná se o vzorečky) a pár týdnech objeví.

Čeká mě zkoušení bio řasenky, na kterou jsem já, a hlavně moje přecitlivělé oči, hodně zvědavá.

zuii

A již zmiňované vzorečky, které byly překvapením.

inlight

Na čokoládovou masku se tak moc těším, že si ji asi nechám až nakonec, jako sladkou tečku.

Jak jste na tom vy a bio kosmetika? Dáváte ji přednost nebo to neřešíte?

Ještě posledních pár hodin můžete získat 3 páry náušnic tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)