Růžové štětečkování

Když se daří, tak se daří a můj osobní zákon schválnosti ted nechtěl, abych blogovala. Napřed se mi zničila karta do fotáku, pak foták, pak mi přestala psát klávesnice na velkém nb a ve finále mi pak odešel nabíjecí konektor u netbooku.. Ted mi klávesnice funguje napůl a nový nb dorazí až v týdnu, ale i tak jsem chtěla napsat článek.

Dneska se tedy podíváme, co se skrývá v růžovém obalu .)

IMG_20150221_155744 (1)

Co by to tak mohlo být? Jak je z nadpisu jasné, skrývá se zde 12 štětců. 4 na obličej, 4 na oči a 4 na rtěnku či korektory. Sadu mám z eshopu PoštovnéZdarma.

.IMG_20150221_161108

Inspirace štětci od Sigmy případně It´s mine je viditelná. Jaká je ale kvalita?

IMG_20150221_161213

Štětce na oči

Zkosený: tento typ obvykle používám na líčení obočí. Tento štěteček je ale nejměkčí ze všech, které vlastním a tak ho používám na spodní linku a zde svou práci odvádí skvěle.

Blending: střední chlupáč není využívám k ničemu jinému než stínování. Není nejchlupatější z mé sbírky a tak se hodí pro preciznější stínování či menší plochy. Je jemný a práce s ním je příjemná.

Angled na stín do banánku: tohle je pořádný chlupáč, ale i přes to je práce s ním přesná. Teda až ted, ze začátku jsem měla díky jeho velikosti trochu problém. Dá se skvěle použít ale i na blendění,

Klasický: nejpoužívanější štěteček vůbec. Je hebký, hustý a pracuje se s ním prostě skvěle.. Po oklepání či očištění by zvládl určitě i následné blendění sám. Prostě takový pašák .)

IMG_20150221_161239

Štětce na korektor a rtěnku

Tady nějak nevím, co o jednotlivých psát. Štětce jsou umělé, takže na aplikaci krémových korektorů a rtěnky super. Je tu jak velký placatý na aplikaci na větší plochy (u mne na kruhy pod očima), tak i malý na detaily. Rtěnkový štěteček je tak akorát velký a pevný, v praktickém obalu.

IMG_20150221_161151

Štětce na tvář

Stipple brush: můj nejoblíbenější druh štětců na make up. Tento bohužel není tak chlupatý jako ostatní, nicméně zase se s ním make up například kolem nosu aplikuje lépe. Používám ho společně s mým hunatějším na doladění detailů a dokončení nanášení tekutého make upu.

pádýlko”všeobecně mi tento druh štětců moc k srdci nepřirostl a ano, neumím to s nimi. Mám pocit, že je make up pak šmouhatý a radši ho ještě přejedu prsty. Na co se mi ale tyto štětce skvěle osvědčily je nanášení pletových masek. Na to je můžu vřele doporučit ..))

Klasický štětec na pudr: středně hustý, středně jemný. Tady jsem hrozně rozmazlená svým kabuki od Hello Kitty, na který už roky nedám dopustit. Neříkám, že je tento štětec špatný, jen to není chlupáč dle mých představ. Ale na rychlé přepudrování během dne je vyhovující.

Štětec na tvářenku. jediný štětec, který ztratil asi 3 chlupy. Jinak žádnému štětečku nevypadl ani jeden.. Je velikostně tak nějak průměrný (mám doma 3 a všechny jsou stejně velké), jemný, dobře se s ním pracuje a je heboučký.

IMG_20150221_155829 (1)

Štětečky se prodávají ve více barevných variantách, na které se můžete podívat zde a pokud vás nezaujaly přímo tyto, tak mrkněte na ostatní sem .)

Za sebe bych štětce někomu, kdo nemůže nebo nechce utrácet za drahé a značkové doporučila. Rozhodně patří mezi ty lepší, co jsem měla možnost vyzkoušet..Jsou jemné, neškrábou, přežily už mnoho praní a stále drží.

IMG_20150221_155853 (1)

IMG_20150221_161320

IMG_20150221_161645

IMG_20150221_161335

Děkuji eshopu za poskytnutí štětců k recenzi.

9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsou naprosto super! Kdybych nedávno neobjednávala z Ebay, určitě bych šáhla hned po těchto! :)

      Vymazat
    2. Taky se mi líbí, i když přiznávám, hodně tam dělá ta barva .) Na Ebay ted zvažuju několik možností, jsi se svými spokojená?

      Vymazat
  2. Já mám úplně ty nejlevnější štětěčky z ebay, kde jich bylo 20 (většina na oční stíny) a jsem s nimi moc spokojená. Jen u jednoho, většiho se mi stává, že se ty štětinky jakoby natáčí na jednu stranu a musím to zase srovnat :D Ale vzhledem k tomu, že to bylo všechno asi za 130.-Kč, tak paráda.. :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ted Ebay sjíždím a hledám, které by se mi hodily a líbily. Ale všude na ně čtu chválu a za to cenu se asi už fakt odhodlám nějaké objednat :) takže díky za tip :)

      Vymazat
  3. Jéé, to jsou cute štětce :) Taky bych potřebovala nové.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětců není nikdy dost :) já už s poohlížím po dalších do sbírky :)

      Vymazat
  4. Tak ty jsou sladký, hlavně i to praktické balení.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je vážně super. Jak na cesty, tak i doma jako stojánek :-)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)