Na světlé vlně aneb Pauza od černých kabelek

Už bylo na čase, abych se sem zase vrátila. Abyste si nemysleli, mám rozepsáno plno článků, ale realizace je fakt mrcha a čas utíká nějak rychleji než utíkával.

Ale nejsme tu proto, abych si stěžovala, že?

Dneska bych vám ráda ukázala kabelku (v období kolem mých narozenin se ke mně dostalo plno kabelek, takže vám je postupně předvedu), kterou mám z eshopu PoštovnéZdarma.

Potřebovala jsem nějakou jednoduchou k výraznějším outfitům. Nějakou, do které nacpu věci na celý den, ale která zároveň bude vypadat dobře. Kabelku, kterou můžu vzít jak na “rande” s kamarádkou, tak i na jednání s klientem.

A přesně takovou teď vlastním.

IMG_20150602_151548

Já osobně mám světlou variantu, ale na výběr je víc (klik pro kouknutí) – růžová, černá, mentolová, bledě modrá a již zmíněná moje světlá, která mi na fotkách na eshopu přišla jako vanilková, ale e skutečnosti je to spíš slonovinová kost… Barva pro mne byla překvapením. Sice jsem původně tajně doufala v mentolovou, nicméně teď jsem ráda, že si ke mně našla cestu světlá. Tak nějak se mi lépe kombinuje a hlavně – světlá taška je pro mne nutnost. Poslední světlé jsem darovala kamarádkám a nějak mi nedošlo, že mi žádná taková už nezbyla.

Kabelka je prostorná, v pohodě do ní narvu svoje mega desky, základ kosmetiky, knížku a další nezbytnosti, co který den potřebuju.

Na pohled vypadá obyčejnější, než ve skutečnosti je. Když se totiž podíváte podrobněji zblízka, zjistíte, že jsou na ní vyryté ornamenty.

IMG_20150602_151734

Stejně tak se mi líbí další “detail” – výrazná, hnědá ucha, která kabelku hezky posouvají na jiný level – na promakanější. Snažila jsem si představit všechny barevné variance se stejně barevnými uchy a byla to nuda – takhle je to fakt super .-)

Navíc jsou ucha dostanečně dlouhá, aby se dala kabelka nosit na ramenu, ale ne tak dlouhá, aby se nedala nosit na předloktí – ideální délka prostě.

IMG_20150602_151627

Vnitřek kabelky je jednoduchý – jedna hlavní kapsa. Na jedné straně dvě menší kapsičky, na protější jedna větší na zapínání – taková klasika .-)

Kamarádíme spolu už déle než měsíc a já ji opravdu dost zatěžuju a kabelka to zvládá zatím perfektně.

IMG_20150602_151658

Teď je čas se hezky podívat na dnešní obsah z rande s kamarádkou:

IMG_20150602_164940

Červená a černá peněženka – červená na peníze, černá na doklady. Chudinka červená už toho má dost za sebou a je čas na novou, ale zatím jsem nenašla žádnou, která by se mi líbila. Černá láska slouží jako úschovna dokladů, flashky atd…

“Lutzia” desky + Deník vděčnosti. V těhle deskách je většina “mne”. Moje plány, sny, projekty, záznamy z webinářů.. Deník vděčnosti je moje nezbytnost. Kamarádku zajímalo, jak to vypadá, jak mám všechno zorganizované a co že je můj deník vděčnosti a tak jsem jí to táhla ukázat (a fakt táhla, tohle se člověku hodně pronese .-D)

Klíče od bytu – nějak jsem se pak domů dostat musela .-))

Deštník – nevěřím předpovědím počasí a jistota je jistota.

Laky na nehty – vždycky mám v kabelce aktuální barvu (barvy), kdyby se mi stala nějaké nehtová nehoda.

Kapesníčky – ty se hodí vždy.

Sluneční brýle – to je stejné jako s tím deštníkem.

Sluchátka – dlouhá cesta metrem se musí nějak zpříjemnit.

A to je asi všechno. Ještě jsem tam měla mobil, ale tím jsem fotila .-)

Další krásné kabelky najdete tady (je tam pár krásek, po kterých mé srdce touží, co si budeme nalhávat .-)) )

Jak se vám kabelka líbí? Taky s teplejšími dny saháte častěji po světlejších kabelkách? Jakou jste si naposledy koupily/dostaly vy?

Děkuji eshopu za poskytnutí kabelky k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)