Nejen letní tečkování aneb jak zkouším nail art

Včera jsem tento článek slíbila a tak tu nad ním ted sedím a ač ještě nemám nb v provozuschopném stavu, vesele píšu (klávesnice už ale je, nyní čekám jen až bude mít doktor čas a provede operaci – do té doby funguju s klávesnicí na monitoru).

Jak už je z nadpisu jasné, dneska vám předvedu “tečkovadla”, čili dotting tools. Já mám svojí krásnou růžovou sadu z eshopu Poštovnézdarma.

Sada obsahuje 5 tečkovadel, ale protože jsou oboustranná, je to jako byste jich měli rovnou 10.

IMG_20150814_101323

Malá vsuvka:

Zrovna jsem byla na cestě na rande s kamarádkami, když jsem objevila balíček ve schránce. Jaké bylo mé nadšení. Hned venku jsem je musela prozkoumat a vyzkoušet, zda jsou fotogenické, proto první fotky vznikly venku na stole .))

IMG_20150813_184558

IMG_20150813_184608

Jak jsem psala, tečkovátka jsou oboustranná. Na první pohled se možná může zdát, že jsou některé konce stejně tlusté, ale v praxi jsem si ověřila, že to bude jen zdání.

Na youtube je plno návodů, jak tečkovátka využit. A právě youtube byl důvodem, proč jsem je musela mít. Tak krásné manikúry, která z nás by po tak krásně upravených nehtech netoužila.

IMG_20150814_101358

Nástroje mají krásnou růžovofialovou barvu (původně jsem zvažovala ještě tuhle sadu, která by byla asi praktičtější, protože bych např. hned věděla, že chci sáhnout po modrém, ale růžová je růžová. Navíc jsem si ted všimla, že je k ní designově hodně podobná sada štětců na nehty – ach ach)

Musím se přiznat, že co se týče manikúry, jsem antitalent a moje ruce jsou navíc po létu stráveném v bazénu v dost nelichotivém stavu, tak prosím o prominutí. Nicméně zatím jsem zkoušela jen klasické tečkování. Do míchání barev a další složitostí, co se dají s tečkovadly dělat, jsem se zatím nepustila.

ukázka

Ale i přes to bych vám ráda ukázala pár designů, které jsem vyzkoušela a ano, chodila jsem pár dní s každým nehtem jiným,  i když barevně stejným .) Mým největším favoritem je prsteníček, který se mi, ač je to k nevíře, více povedl na pravé ruce.

nails

easy

ppr

Další ukázka je hned z prvního tečkování a fotka s laky a nástrojem se objevila i na instagramu. Finální výsledek ale můžete vidět až ted – kreativní mysl mě v těch vedrech docela opustila, na druhou stranu jsem měla nehty sladěné s líčení očí .D

sephora

(foceno druhý den a vidíte – špička prostředníčku se už loupe a to je to má oblíbená barva ze Sephory .( )

IMG_20150821_124923

Tohle tečkování má na svědomí má nespavost… Zatímco přítel to zabalil a spal (ve dvě ráno, jak divné .D), já usnout nemohla a tak jsem zkoušela tečkovat. Manikúra mi vydržela do rána, kdy jsem ji vyměnila za výše ukázaný růžový mix.

IMG_20150830_112001

Zatím posledním výtvorem je tato jednoduchost, která se mi ale upřímně dost líbí (až jednou budu mít ruce v dobrém stavu, nebudu si dělat záděry a naučím se je hezky lakovat, určitě se k tomuhle vrátím  .D)

mani

Jak je asi jasné, tečkování si dost užívám a asi jen tak nepřestanu. Je tolik inspirace a nápadů, co musím zkusit….D Hlavně ještě míchání barev, to je první na mém seznamu. A pokud to bude stát za to, určitě se fotka ukáže minimálně na instagramu.

Sada přišla v obalu, který už ale bohužel nemám a její cena je 139Kč. Což je super, protože pak by jedno tečkovátko vycházelo na 14Kč a za tak málo peněz je s tím fakt sranda (zkoušely to i kámošky a všechny to nadchlo) a když jste šikovné, je krásná manikúra zaručena.

Čištění je hračka – prostě hroty otřete tamponkem s odlakovačem a je to (jaká ironie, když na fotkách je vidět jejich zašpinění – úmyslně ale, abyste je viděli nejen nablýskané .)). Já je čistím pořád, někdy i víckrát denně a stále vypadají skvěle. Působí i bytelně, takže jsem si jistá, že  něco vydrží, i když je “tělo” umělohmotné. Zkoušela jsem, zda se hroty neviklají a nic. Drží, jak mají a to je zkouším před i po každém použití – řádné testování .))

Pokud jste v nehtovém zdobení zběhlé a baví vás to, nebo se to chcete jako já učit, určitě prozkoumejte nehtovou kategorii.

IMG_20150814_101559

IMG_20150813_184648

IMG_20150831_164746

Tečkujete? Nebo jste už na vyšším výtvarném levelu?

Děkuji eshopu za poskytnutí nástrojů k testování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)