Září a s ním i comeback

Ahoj ahoj ahoj.

Dlouho jsem tu nebyla, nepsala a je mi to moc líto. Ale blog a blogování mi tak moc chybělo, že jsem se prostě musela vrátit.

Ono důvod mého mlčení byla zrada techniky, to v první řadě. Ač mám klasický nb i malý cestovní, oba se rozhodly, že prostě pracovat nebudou. A upřímně přes tohle léto jsem to ani moc neřešila, celé jsem totiž trávila doma, z 99% v bazénu a opalováním, takže beauty svět šel nějak mimo mne, přiznávám dobrovolně.

Ale ted s návratem na byt a slibovaným ochlazením, mne zase chytá nálada na psaní. A protože jsem svým nb miminkům sehnala “doktora”, zkraty a výpadky ve psaní by neměly už hrozit. Navíc jsem se na svůj návrat připravila a namotivovala – mám připravenou speciální nástěnku plnou nápadů a plánů jak to s blogem bude. Posledních 14 dní dávám dohromady náměty, články, mám v záloze i jeden rozhovor…. Ale to vše se dozvíte v pravý čas.

Co mne ale nejvíc namotivovalo je, že když jsem se podívala do statistik blogu, nezapomněli jste na mne a návštěvnost neklesla na nulu a za to bych vám chtěla moc poděkovat. Během září/října mám pro vás přichystanou odměnu….

V nejbližších dnech to tu trochu zaktualizuji a upravím, stále totiž čekám, kdy dorazí nová klávesnice k nb a kdy si můj doktor vezme miminka do parády, takže funguju ještě stále ve zhrošených podmínkách. Nicméně věřím, že už je to otázka maximálně týdne.

Myslím, že jsem se vykecala až až, takže závěrem už jen fotky mé motivační nástěnky (z olíbávání polystyrénu  a měnění rtěnek jsem si málem přivodila opary .D) a fotek, jak vypadal můj nejčastější letní look….

IMG_20150820_003148IMG_20150820_230042

Ted ještě počkat na předělání pokoje, až ji budu moct dát tam, kam si představuji… (omlouvám se za kvalitu těhle dvou fotek, foceno večer těsně před mým odjezdem..)

     BeautyPlus_20150810223406_saveIMG_20150818_114919

Make up jsem řešila velkými slunečními brýlemi a občas rtěnkou, jinak v těch vedrech nemělo nic víc než řasenka cenu .)))

2015-07-06_12.03.35

Ale abych byla úplně upřímná, nejčastější image byla tahle – rozcuchaná, nenamalovaná, ale spokojená u bazénu (všichni moji kamarádi a známí tvrdí, že tu vypadám na 13 .D)

BeautyPlus_20150823194845_save

Co jsem si ale pořídila a k čemu se vrátím, jsou fialové konečky vlasů.

A to už je ode mne pro dnešek vše. Zítra už se můžete těšit na klasickou recenzi a ukázku toho, jak se učím “nail art” .))

Mějte se skvěle a at se vám 1. září vydaří .))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)