Sloní parta

Moje láska k bižu je známá. Miluju řetízky, náhrdelníky, náušnice (moje velká slabost), náramky… Prostě vše…


A proto bych vám dneska ráda ukázala jeden z posledních přírůstků v mé bižu rodině. Jedná se o sloní sadu – náhrdelník, náramek a ve stejném stylu i náušnice.

Sadu mám z eshopu PoštovnéZdarma.

Začneme náušnicemi – je super, že sloni nejsou stejní, ale otočení, takže když je máte v uších, tak jsou stejným směrem. Afro háčky jsou pro mne top, mám je na náušnicích nejraději. Ač se jedná jen o bižu, tak moje uši je snáší dobře, žádné problémy se neobjevily a náušnice si zatím také drží svůj stříbřitý vzhled. A to se mnou dokonce už několikrát i zmokly.


3 spojení sloníci tvoří náramek. Pevné zapínání vám zajistí, že pokud ho dobře zapnete, náramek neztratíte. Zároveň jde ale jednou rukou dobře otevřít, takže nebudete s jeho sundáváním, ale ani zapínáním, odkázáni na cizí pomoc. Za mne nejoblíbenější část sady.


A poslední tu máme náhrdelník. Z toho jsem tak trochu v rozpacích. Ne, že by nebyl hezký, ale slon na něm mi dorazil bez části zadní nohy… zatímco náušnice a náramek mají sloníky v pořádku, tady je problém.. každopádně i tak ho nosím a říkám, že je to oběť pytláků .-) řetízek k náhrdelníku je silnější a tak skvěle doplňuje výraznější přívěsek. Taky jsem ho již několikrát měla venku a zatím pořád vypadá jako nový.





Více o sadě a barevných variantách se dozvíte zde a ostatní ze sekce šperky najdete tady.

Můj názor? Líbí se mi. Náramek nosím často, po náušnicích čas do času taky sáhnu, ale jsem spíš na výraznější/větší kusy. Mrzí mě náhrdelník, který bych, nebýt zranění slona, nosila asi víc. Takhle se mnou chodí jen na akce, kde vím, že budou lidé se smyslem pro humor, co to ocení :-)

Líbí se vám sada? Dáváte přednost samostatným šperkům, nebo právě v sadách? 

Děkuji eshopu za poskytnutí sady k recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)