Nejlepší domácí relax? Masáž



Už jste někdy vařili kameny?  Já to zkoušela poprvé a ne, nebyly k večeři .-) Jedná se o masážní kameny. Horké lávové masážní kameny. Zní to zajímavě? Pak mi dovolte, abych vám řekla víc.

Představte si, že jste unavení, bolí vás záda a když přijdete domů, už nemáte chuť vydat se někam na masáž.... Řešení? Domácí masáž. Pomocníci? Masážní olej a právě lávové kameny.

Vše je naprosto jednoduché a přitom tak příjemné... Stačí právě kameny, já ty svoje mám z eshopu PostovneZdarma a někdo, kdo vám je na záda dá a masáž provede .-)



Ale začněme od začátku: 
  • Připravíme si podložku, na kterou si lehneme. Nemusí to být zrovna masážní lehátko, ale postel taky není to pravé. Mně se nejvíc osvědčila silná chlupatá deka, kterou si dám na zem.
  • Pro lepší uvolnění a takový ten rozmazlovací pocit je fajn tichá hudba a já pálím svíčky nebo aromalampičku. Hodně dělá taky osvětlení. Měkké příjemné světlo je rozhodně příjemnější než ostré.
  • Vybereme vhodný hrnec. Nejlépe nějaký odolnější, bytelnější. Já mám třeba na bytě teflonové nádobí a u toho se bojím, aby nedošlo k poškrábání, tak na dno dávám malý ručník, který nádobí a i kameny ochrání.
  • Do hrnce dáme vhodné množství vody (aby kameny byly ponořené) a přivedeme k požadované teplotě, 
  • Jakmile má voda požadovanou teplotu (obvykle to bývá do 55°C) necháme v ní kameny ohřát.
  • Dosáhnou-li kameny požadované teploty, opatrně je vyndáme a osušíme (když na nich zůstane voda, rychle chladnou).
  • Teplé kameny položíme na páteř a chvíli necháme jen tak.
  • Samotná masáž probíhá přejížděním kamenů po zádech masírovaného. 


Kameny rychle ztrácí své teplo, takže je fajn mít třeba dvě sady a střídat je, ale i s jednou se dá připravit skvělý zážitek.



Masáž by měla prohřát tělo (souhlasím), uvolnit ztuhlé svaly (souhlas), měla by harmonizovat a vyrovnávat energii v těle (taky souhlasím, protože se po ní cítím vždy naprosto skvěle).



Po masáži kameny omyjeme, osušíme a necháme uschnout, než je vložíme zpátky do pytlíčku a uložíme na místo.

Osobně si takovou masáž dopřávám tak 2x týdně, dobře se mi po ní pracuje a pomáhá mi s mým předsevzetím ohledně meditování.



Nalákala jsem vás? Pak si můžete kameny objednat zde - a máte velkou výhodu, získáte rovnou 12 kamenů :-) Určitě za vyzkoušení stojí a zamilujete si je, stejně jako já.

Už jste masáž zkoušeli? Líbila se vám? Dopřáváte si masáže doma nebo na nějaké chodíte?

Děkuji eshopu za poskytnutí kamenů k recenzi.

1 komentář:

  1. Asi by som na to nemala trpezlivost, nastastie moj drahy mi je ochotny urobit masaz takmer stale, ked ju potrebujem :) Ale vyzera to zaujimavo :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)