Můj noční stolek

Ještě jednou krásný večer.

Nemůžu nadávat Margaritě, že nepíše, když ani já nejsem o moc lepší. Proto mě napadlo psát články Na pokračování, což by mě mohlo přinutit psát častěji, obzvlášť, když budu mít pocit, že nevím, co psát.

Prvním článkem v této rubrice bude Můj noční stolek :-) Ač se může zdát, že to sem nepatří, opak je pravdou. Na nočním stolku mám totiž košíček plný kosmetiky, kterou pravidelně večer používám. A já vím ji postupně představím :-)

Tadáááá, tak tahle to vypadá u mne na nočním stolečku :-)






Kromě pár knížek a bločku, co na fotce nejsou, tu mám vázu s bambusem a srdíčky, malou skleněnou misku, kam dávám třeba náušnice, když si je zapomenu sundat a už jsem v posteli, nebo prstýnky a teď tam mám i baterky do foťáku :-)

Hlavní dominantou je pak právě košíček, který mi vyrobil přítel a ve kterém mám věci, co mi večer usnadňují život :-)



 Detail na košíček a jeho obyvatele :-) Jak můžete vidět, mám tam noční krémy, tělové krémy, krém na ruce, někde na dně jsou pak ještě jelení loje a maska na spaní.

Pro dnešní recenzi jsem si vybrala.... Noční krém Cien.



Jak už jsem zde psala, kosmetiku Cien mám ráda. Nejen pro její cenu a dostupnost, ale hlavně proto, že mi opravdu vyhovuje.

Oficiální popis:

Cien noční krém Q10 pro všechny typy pleti
Proti vráskám: Liftan INTENSIVE komplex s Q10 a kyselinou hyaluronovou podporuje přirozenou ochranu kožních buněk, redukuje hloubku vrásek a při pravidelném používání zabraňuje tvorbě nových vrásek.
Výživné látky pomáhají během noci regenerovat Vaší pleť.
Péče: kvalitní účinné látky dodávají pokožce vlhkost a vytvářejí příjemný a hebký pocit pokožky.


Můj názor:

S tvorbou vrásek nevím. Jelikož mi ještě není tolik, abych na sobě nějak extra viditelně vrásky pozorovala, tak v tomhle ohledu nemůžu plně soudit. Ale je fakt, že se mi po použití krému žádné neudělaly :-)

S regenerací pleti bych souhlasila. Každé ráno mi přijde, že opravdu vypadá zdravěji a líp než předchozí den.

S vlhkostí a tím pádem hydratací souhlasím naprosto. Krém je hutnější, jak můžete vidět na fotce, ale krásně se nanáší, příjemně voní a opravdu pleť vyživuje. A s tím souvisí i hebkost - ráno mám obličej velmi příjemný na dotek a připravený čelit různým nástrahám (s tím mi pomáhá jeho denní bráška :-) ).


Obsah balení je 50ml a s cenou do 50 Kč je to investice, která se opravdu vyplatí. Zvlášť, pokud jste ve věku, kdy vrásky nemusíte nějak extra řešit, ale rozhodně jim chcete správnou a včasnou péčí předcházet. S tímhle krémem rozhodně chybu neuděláte.


 A ještě bonus fotka: Ani nevím jak, ale u Dormeo jsem vyhrála noční masku na spaní, která si v košíčku našla také místo a chci-li spát, zatímco tu třeba někdo je, kouká na tv, na nb.... Tak díky této věcičce mi to nevadí a vyspím se dorůžova i tak :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)