Dárek do sbírky od Maky

Ahoj krásky.

Jak jsem měla radost, že zase můžu psát, tak to by nebyl můj život, aby se něco nepokazilo. Začal mi blbnout nb, tak doufám, že stihnu pár článků předpřipravit, abych se zase neodmlčela a nebylo tu pustu a prázdno… :-)

Tak a na co se dneska podíváme?

Od Maky jsem dostala do sbírky 5 praskacích laků. Bohužel Vám můžu jen říct, že byly zakoupené někde v Benešově. Víc nevím.

Barvičky, jak můžete vidět, jsou naprosto úchvatné.

Od Maky 1

Ač nemám zelenou ráda, tahle se mi hodně líbí. A se žlutým podkladem budou moje nehty vypadat jako krunýř želvy Veselý obličej Oranžový plánuju vyzkoušet na černý, jako oživení a jsem na to moc zvědavá.

 Od Maky 5Od Maky 4

Mé milované neonky Veselý obličej Růžová je naprosto famózní a vypadá skvěle na holubí šedi. Ale myslím, že špatně nebude vypadat ani na stříbrné. Žlutý mě láká vyzkoušet na světlounce růžový či jen na podkladový lak. Mno a modrý… Ač tvrdím, že mi modré nehty nesluší, na žluté bude krásný.

Od Maky 2Od Maky 3

Kdybych neměla odlakovač v Praze a ten doma už nebyl nějaký… nefunkční, hned bych se vrhla do zkoušení.

Co Vy a praskací  laky? Já se jim docela dlouho bránila, ale je fakt, že se mi líbí a jsem si jistá, že si vytvoříme vztah Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)