TAG: 15 podivných faktů o mně

Ahoj.

Dneska, protože se peru s foťákem a světlem, mám pro vás připravený tag. 15 divných věcí o mně, který jsem našla u Klárky. Snad se bude líbit :)

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina

Myslím, že rodinka pro mne žádnou specifickou přezdívku nemá. Možná kdysi mi občas taťka řekl Jujo, protože jako malá jsem žvatlala, že jsem Juja Bejoja :) Ale jinak spíš nee. Vlastně jo, moje teta “Tůta” mi říkala “Skvrno” :)

2. Jaký máš zlozvyk?

Ehm… Jen jeden? Asi tím nejhorším a shodnem se na tom většina mého okolí je, že si dělám záděry… Ne žádné decentní záděrky, ale fakt záděry a nejen při odlakování nehtů pak procházím doslova očistcem.

3. Máš nějakou fóbii?

Těch mám taky požehnaně. Mám panickou hrůzu z hadů a ze slepic. Ano, ze slepic… A pak taky nesnáším výšky, ale ne až do fobie z nich. To spíš uzavřené prostory a bytostně nesnáším výtahy…

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?

S tímhle mám takový problém. Hodně často se mi stává, že se mi nějaká písnička dostane do hlavy a pak se v ní na dlouho dobu usadí. Takhle to bylo v poslední době hlavně s písničkami z Repo: Genetická opera. Jsou tam dvě, na které nesmím ani pomyslet, jinak se jich týden nezbavím :)

Dám sem na ně odkaz:

Zydrate Anatomy

Ach, jak já miluju Vykradače….

Chase the morning

Sarah má tak krásný hlas, že si tohle můžu zpívat jen v duchu, protože nemám odvahu to ničit :D

5. Co tě dokáže vytočit?

Kromě ranního budíku a toho, jak hrozně rychle utíká čas tak natvrdlost mnoha jedinců, vypadávání netu a když něco nevychází tak, jak chci :)

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.

Už výše zmiňované záděry. Moje ruce během zkouškového jsou katastrofa…

7. Na které straně postele spíš?

Doma ve své posteli spím na levé půlce, nejlépe ještě na levém boku. Ale čeká nás stěhování, tak uvidíme, jak budu spávat v novém :)

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci / v baru?

Nealko. Většinou džusy a vody. Bude to znít divně, ale já piju jen v práci :D

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

První plyšák? To vííííím. Byl to velký, větší než já Mickey Mouse a vím to díky fotce, na které je mi rok a jsme tam spolu. Pak se objevuje také v nějakých střípcích vzpomínek. Ale jak se jmenoval??? Asi klasicky: Mickey

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?

Asi klasiku, odličování. I když, když přijdu po šesté ráno domů z práce, dá mi občas pořádnou práci zastavit se u toaletky a nepadnout rovnou do postele :), to přiznávám i bez mučení

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?

Přímo pod sprchou :) Ale většinou čelem k ní a nechávám si dobu téct vodu po obličeji

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?

Wow, tak tady nevím, co napsat, nic mě napadá. Kromě zvláštnosti jisté formy sebedestrukce :D Ale o tom možná jindy…

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?

Slaný štrúdl a pizza. Možná celá italská kuchyně, ach lasagne…  včetně italských zmrzlin :)

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?

Kdyby to četla Maky, určitě by hned věděla, že nemůžu odpovědět jinak než: “máš moc pěknou hlavu”, nebo líp, hodně hlášek z filmu Dámy nebo nedá mi…

15. V čem spíš?

Ehm… mno obvykle v posteli :P

Taky jste dělaly tenhle tag? Pokud ano ráda na něj najdu v komentářích odkaz.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)