Týden na téma: Doplňky aneb kabelka Atmosphere

Pokračujeme v tematickém týdnu a já vás chci seznámit s  kabelkou. Kabelkou, kterou už jsem tady na blogu sice ukazovala, ale nijak blíž se jí nevěnovala. Což je špatně, protože je to moje srdcovka a zaslouží si, aby se o ní vědělo víc.

Atmosphere black bag (3)

Začnu tím, jak jsem k ní přišla. Dostala jsem ji od Maky. Byla to jedna z věcí, co mi na jaře přivezla z Londýna. Musím říct, že jsme se spolu skamarádily rychle. Značka je Atmosphere a kupovaná byla v Primarku. Mám ráda velké kabelky, tahám s sebou fakt hodně věcí, které přes den životně nutně potřebuju a tak malé kabelky nosím jen výjimečně.

Atmosphere black bag (1)

Taky s sebou skoro pořád nosím notebook. Nebo spíš vlastně netbook, notebook bydlí doma na stole. Ale netbook se mnou tráví snad každý den. Ať už se jedná o školu, zkracuje a zpříjemňuje mi cestování busem… Ohromná výhoda netbooků je pro mne v tom, že se vejdou do většiny mých kabelek a tak nemusím tahat speciální tašky na ně (ještě jsem snad neviděla žádnou, která by se mi vážně líbila). Takhle “prcka” hodím jen do obalu, aby byl v kabelce v bezpečí, dodám nezbytnosti a hurá z bytu.

Ale zpátky ke kabelce. Je to veliká černá kabela. Jak je vidět z fotek, dá se nosit v ruce i přes rameno.

Kabelka je celá hladká, má jen jednu hlavní kapsu + 3 malé kapsičky uvnitř.

Dominantou přední strany jsou zlaté detaily u držadel.

Atmosphere black bag (2)

Jediné, za to velké ALE má zapínání: je to jen takový malý magnetík, který zabírá nepatrnou část kabelky, takže když jedu MHD, zmocňuje se mě paranoia, že bude mít někdo nutkání mi do ní sáhnout a tak ji držím zuby nehty :)

Atmosphere black bag (6)

Zespod má kabelka “nožičky”, aby nestála přímo na zemi.

Atmosphere black bag (8)

A aby fotek nebylo málo, tak ještě pár :-)

Atmosphere black bag (7)

Atmosphere black bag (4)

Atmosphere black bag (5)

 

Nevím, kdy se budu vracet domů, takže poslední článek tematického týdnu se ukáže buď zítra nebo v sobotu .-)

20 komentářů:

  1. love this bag so much!!!
    follow?
    http://agoniiya.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. kabelka je krásna a hlavne sa mi páči, že vyzerá veľmi pevne a to mám na kabelkách rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že jsem kabelku dostala a tím pádem si ji nevybrala, tak se mi taky moc líbí :-) a máš pravdu, je hodně pevná a krásně drží tvar

      Vymazat
  3. Kabelka je nádherná, moc se mi líbí tvar i zdobení a přitom je jednoduchá, elegantní a vypadá hodně prakticky.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkuju :-)) a máš pravdu, opravdu je praktická, na denní nošení škola/práce naprosto bezkonkurenční, jen škoda toho zapínání :(

      Vymazat
  4. je fakt krasna!

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    krásná kabelka, ráda bych se zase jednou podívala do Primarku... Kdyby se ti chtělo vzájemně sledovat, tak budu ráda. :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      taky mě návštěva Primarku láká :-) Tak snad si to brzo splním

      Vymazat
  6. Kabelka se mi líbí - jednoduchá, vkusná a krásná ! Přesně takové mám ráda !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový univerzální kousek, kterým se nic nezkazí :-)

      Vymazat
  7. Tak ta je krásná. Jednoduchá a přitom výrazná a ještě k tomu objemná, takové mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to moje favoritka :-) ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása :-)

      Vymazat
  8. Kabelka je opravdu krásná!:))) Hrozně se mi líbí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbila, jen se jí teď, potvoře, utrhl popruh, tak přemýšlím, kde to nechat opravit...

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář, postřeh a názor :-)